Wednesday, May 6, 2015

Misya bersanding lagi? Bakal beraksi dalam Beauty Journey photoshoot!

Salam. Ooppss! Tajuk saja bikin kontroversi. hehe.. Tapi if dapat bersanding lagi sekali pun apa salahnya. Kot-kot ada orang nak sponsor. Ngehehe.. Wahh saya tengah watpe tu? Inilah persediaan yang saya wat untuk jemputan sebagai model majalah Beauty Journey by Elysyle Elken. Alhamdulillah tak sangka saya terpilih as one of the model yang akan berkongsi keajaiban DX Lingerie setelah hampir 3 tahun saya memakainya. Nak tahu apa yang saya akan share? Tunggu...


Dah berapa lama saya tak melaram depan kamera untuk photo shooting. Benda paling susah nak cari adalah baju yang sesuai. Bertemakan dress anggun dan glam teringat my friend Kak Hayat Bussaina ada wat sewaan baju cantik-cantik. Lepas pilih-pilih, yang gold ni jadi pilihan. Tak tahu ler apa result nya nanti after shoot. 

Adakah saya kelihatan gemuk? hehe. Disebabkan kawan lama maka saya dapat special price untuk dress ni. ;)

With Kak Hayat.. [Sorry mata terpejam] Antara rakan modelling terawal saya. Saya wat compcard dulu dengan beliau. Still maintain cun kak Hayat ni.

Oopps ini bukan saya tapi Kak Hayat. hehe.. 1st time tengok baju ni terus berkenan. Sesuai lah untuk tema dress anggun plus glam. Ada blink blink giteww...

So nantikan full entry about my photoshoot ya!=)

Misya : Rindu dunia peragaan.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...