Thursday, May 28, 2015

Tahniah biz partners! MawarJeli, ShahrilAin & AcapAnimb...

Salam.. Wahh sekarang memang musim orang mengawan kahwin ya! Hihihi.. Mewah dengan nasi minyak every weekend. Dari Melaka ke Senawang then Bangi. Alhamdulillah masing-masing selamat mendirikan masjid. Mereka semua adalah biz partners saya! Walaupun ada yang tak aktif dah bersama saya wat biz tapi hubungan persahabatan masih dijaga dengan baik. Silaturahim berdosa jika diputuskan rite? Jom tengok siapa yang kahwin...

Dari Melaka... Ain & Shahril... Daripada customer DX Lingerie, jadi fighter saya then akhirnya mereka mendirikan rumah tangga. Actually dorang dah lama bertunang sebelum join saya lagi. Dah jodoh.. Tahniah Ain & Shahril! Merah putih memang legend!


Ke Senawang pula. Haaa ini wedding Acap & Animb. Si wife nya memang saya dah kenal lama during saya join modelling dulu. Salah seorang yang design baju yang saya peragakan masa shooting tema winter. Nak tahu baju mana? Klik SINI. Kerana jatuh cinta dengan DX Lingerie maka jadilah biz partner saya. Purple putih sungguh suci sungguh murni. ^^

Finally pasangan luar biasa dalam network bisnes saya. Dipertemukan dalam bisnes kami. Dah jodoh... Internet Marketer Hazli Khalim & jelitawan Mawar. Seronok kan wat bisnes, sama-sama berjaya then bertemu jodoh pula! Tahniah Mawar & Jeli! Hope wedding cake yang kami sponsor tu memuaskan hati. Hehehe..

Sama cantik sama padan!

Sama pulak warna kek n baju saya! Pink Putih so sweet....

Pape pun, si pengantin perempuan semua nampak gojes sebab pakai DX ok! Barulah body kemas dan terbentuk cantik bila sarung wedding dress. So sape-sape nak kahwin tu wajib ada at least DX sepasang! Bukan untuk pakai masa sanding or nikah sahaja. But untuk tatapan suami juga. Hehe.. Cepat dapatkan DX di SINI.


Misya : Rindu suasana during my wedding.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...