Friday, May 1, 2015

Pencarian Model Testimoni DX Lingerie || Terhad 30 orang sahaja!


Salam jelitawan semua. Haaa ramai adik-adik dan kakak-kaka yang PM saya untuk jadi model. Maaflah sebab saya dah tak involve sebagai model lagi. Just jadi beauty consultant sahaja. Tapi ada sesiapa yang berminat nak jadi model testimoni DX lingerie? Free fitting! Boleh booking slot. Terhad untuk 30 orang terawal sahaja! Atas sambutan yang menggalakkan untuk menjadi model testimoni dx lingerie ni, sila tinggalkan NOMBOR TELEFON anda di ruangan komen. Terhad untuk 30 orang yang TERAWAL dan SERIUS sahaja! Keutamaan diberikan sekitar Lembah Klang -KL/Selangor/Putrajaya. Persediaan utk Hari Raya atau selepas bersalin. Bagus untuk kesihatan tulang belakang dan sistem dalaman wanita juga. Ada freegift special menanti anda!!! Laju-laju wasap saya di 0169561764.



Syarat-syarat 

Berumur 20 tahun ke atas
Yang dah bekerja diutamakan (Golongan pekerja banyak alami masalah sakit belakang)
Wanita sahaja
Pakaian bebas (Boleh request tak nak nampak wajah)
Hadir ke tempat fitting tepat pada waktu dan tarikh yang di booking (Beauty Gallery, Jalan Klang Lama, KL)
Gambar hanya rujukan peribadi saya dan anda sahaja - no payment. Hanya freegift sahaja diberikan.

Contoh gambar testimoni yang akan diambil.




Misya : Jangan biarkan badan serupa ropol langsir raya.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...