Sunday, May 24, 2015

Bandung Trip #1: When my family 1st time making their pasport...

Salam semua. Waduh-waduh lama bangat rasanya tak hapdet this blog. Bese hapdet pun bcos of join segment. Teringat saya pernah inform yang saya ke Bandung & Jakarta, Indonesia with my family dalam entri INI. So today rasa nak sharing apa yang best about our trip. Plan ni actually since last year (2014) lagi. 


Alhamdulillah dengan rezeki mencanak-canak, saya terfikir nak bawa my family melancong ke luar negara. Means nak bagi dorang rasa wat passport. Almaklum family kami asalnya orang susah. Jangan kata ke Indonesia, nak ke Langkawi pun tak mampu. (Dahulunyer..) Since kecil memang impian saya nak bawak ibu, ayah dan adik-adik pi oversea naik flight sama-sama. Tak kisahlah mana-mana pun yang penting "LUAR NEGARA". Syukur Tuhan maha mendengar doa saya, dengan rezeki yang dilimpahkan saya sponsor my family ke Bandung & Jakarta, Indonesia. Seronoknya saya!

Ready to fly!

Berlepas dari KLIA

Kami 3 beradik... Adik, Angah dan Along...

With my hubby.. Kami agak excited nak bawa family pi bercuti.

Kami menaiki flight KLM. Flight dari syarikat Belanda. Besar dan selesa..


Selfie jap!



My beloved parent..

Kami enjoy!

Hidangan dalam flight.. Sejenis pastri ada inti daging dan kentang. Sedap!


Sekali pandang macam lidah buaya pun ada. Hehe

Tengok movie jap

Alhamdulillah selamat sampai di airport Soekarno-Hatta Jakarta Indonesia.. Kali kedua saya menjejakkan kaki di Indonesia dan kali pertama buat family saya.=)

Supir sudah menanti.. terus angkut kami ke penginapan di Bandung. Menanti aktiviti seterusnya... Terima kasih Allah kerana merealisasikan impian saya!


Baca Part 2 pula nanti tau...


Misya : Percutian membuatkan saya fresh!



1 comment:

  1. Allhamdulillah... seronoknyer... sportingnyer ak bt peace... hehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...