Wednesday, May 6, 2015

Saya suka vacuum Empress dari Cosway ni!

Salam. Erm benda paling malas yang saya nak wat adalah menyapu lantai. Ahaks.. Almaklum dah kawin duk uma sendiri kena lah selalu kemas rumah rite. If ada orang gaji lain lah cerita. Huhu. So, bagi menggantikan penyapu rami yang biasa orang guna tu maka saya terjumpa penyelesai masalah saya. Kebetulan my hubby memang ahli Cosway, belek-belek katalog bulanan tu terus terpana kat vacuum a.k.a penyedut hampagas jenama Empress ni. Ermm menarik untuk dimiliki!

Saiz nya kecil, ringan n mudah disimpan itu yang wat saya tertarik nak beli, 

If nak pakai without pemegang tu pun boleh. Jadi pendek so leh sedut celah-celah yang lebih kecil. Sedutan dia kuat juga memang licin lah lantai saya! 

Beberapa bulan saya cari this vacuum kat stokis Cosway. Asyik takde stock. Finally tahu saya jumpa katne? Kat Melaka punya stokis! Haiyaaa... Kebetulan singgah shopping mall sana ada cosway, masuk tanya, Alhamdulillah tinggal 1 je lagi vacuum ni! Memang terus sambar ler.. Hehe..


Yang paling best bila ada vacuum ni, tetiba incik suami pun jadi rajin nak mengemas. Memang sangat convenient la vacuum ni. Tak tahu la still jual lagi ke tak. Brand lain maybe ada juga rasanya, Ok, selamat mengemas!



Misya : Mengemas ibarat bersenam.


8 comments:

  1. Hehe..benda baru, lalu nak guna..selalu kite mcm tu lah..hehe..lama2 kang nt malas lah balik..lg2 rumah sndiri..hahaha..aisyah mcm tu selalu

    ReplyDelete
  2. mcm best je vacumm ni. senang simpan dan mudah guna kan hehe

    ReplyDelete
  3. @aisyah ambris huhuhu yeke aisyah? Tapi mmg kadang ada musim2 rajin baru nak wat. Huhu

    ReplyDelete
  4. @Eka Tikah Aah dear.. tak makan space. celah2 almari boleh simpan vacum ni. huhu

    ReplyDelete
  5. Saya pun beli dan guna. Memang best...mesra pengguna

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...