Wednesday, May 13, 2015

Kurma Elken kembali sempena Ramadhan Raya 2015!!

Salam. Wow... pejam celik pejam celik, Ramadhan tiba lagi. Dan yang paling best, makanan sunnah kegemaran ramai iaitu Kurma terlaris di Malaysia dari Elken kini kembali dengan wajah baru yang lebih fresh dan cantik.=)


Tahu tak kurma yang dikeluarkan oleh Elken ni sangat enak sampaikan ada ibu mengandung mengidam nak makan kurma ni. Sedangkan sebelum ni tak minat langsung dengan buah kurma ni.



Saya sendiri pun bukan peminat kurma tapi bila Elken keluarkan this limited edition Kurma, terus jatuh cinta nak makan kurma. Rasanya sangat enak, packaging yang menarik dan bersih, plus murah plak tu!

I love its packaging so much! Warna dan kotak yang menarik. Memang sesuai dijadikan hadiah during visiting sedara-mara dan kengkawan.




Ahha price dia sangatlah murah untuk kurma eksklusif yang sangat enak ni. Promosi beli banyak lagi murah. SO mana-mana syarikat korporat nak beli banyak-banyak sebagai hadiah boleh roger-roger saya ya!

Kurma Elken by Misya : 016-9561764


Misya : Suka lauk kurma ayam.



3 comments:

  1. nampak cam best je.. dah nak puasa ni boleh la usha2 kurma brand lain pulak

    ReplyDelete
  2. Anda ditag :) http://syaza-applemints.blogspot.com/2015/05/jom-join-ceria-1st-giveaway.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...