Saturday, June 18, 2011

Pakwe aku ada kedai kasut??

Morning guys.. Apa khabar? Hopefully pagi sabtu yang indah ni you all semua sentiasa happy, sihat and ceria..=) 

Hari tu masa aku jejalan kat area Petaling Street ngan Cik Abang aku, tak semena-mena kitorang terpandang 1 kedai kasut ni. Apa lagi, kitorang gelak besar la! haha.. Sejak bila lah Mr. J ada kedai kasut?? huhu kebetulan... Kedai kasut tu namanya "Japi"! hehe... Memang nama samaran Mr. J adalah Japi. :) 

Kalau tak percaya tengok gambar bawah ni...



Kalau dari pintu masuk Petaling Street dari arah Kotaraya tu, jalan ke depan sikit, boleh nampak kat belah kiri. Kalau betul Mr. J ada kedai kasut, tiap minggu aku datang! Leh dapat kasut free! kehkeh...



Cik Misya : Kalau aku sebut nama aku Misya, mesti orang akan sambung, Misha Omar ke..? huhu..  Nak tukar nama leh tak?:p

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...