Saturday, June 18, 2011

Milik siapakah blog ini? Part 2...

Haha.. Pagi ni tergelak besar aku..!:D Kalau korang pernah baca entri aku tentang blog sesat yang gunakan nama aku and pakwe aku, mesti tahu apa ceritanya.. Kalau tak tahu leh refer entri bertajuk Milik siapakah blog ini? Tadi aku trylah buka balik link blog tu, then rupa-rupanya si Stalker yang create blog "hazafilovesyira" tu telah tukar nama blog tersebut! hihihi.. Tapi yela, tukar punya tukar pun, link nya tetap sama. huhu..:p Memang dia sangat-sangat meminati kami. Yela, entri pasal blog tu baru je aku update khamis lalu, tahu-tahu hari ni sudah bertukar title blog dia. Memang cepat tul dia tahu apa yang aku update.;)) huhu..

Ni title asal blog tersebut.. "hazafilovesyira"



Now telah bertukar title.. "Go With The Flow".. hehe.. Aku rasa dia follow nasihat aku sebelum tu kot sebab nama dia letak kurang sesuai untuk title blog dia..;)) Bagus3x..! Mendengar kata juga stalker ni rupanya.. Mesti anak mak or anak bapak ni.. hihi..;))

Takpelah, dia punya blog, dia punya pasallah kan.. Macam juga aku. Apa aku nak tulis or nak wat tunggang- terbalik punya blog, itu hak aku kan. Pape pun kalau si stalker ni serius nak wat blog, sangat-sangat dialukan. Welcome to the blogger's world!=) Tapi berdasarkan rujukan aku melalui blogger-blogger yang dah establish, stalker begini memang sentiasa ada sampai bila-bila pun. Kerja dorang ni sebenarnya... TAKDE KERJA PUN! huhu.. That's why dorang jadi begini. Tapi tula, daripada dorang duk menganggur takdak kerja baiklah cari kerja. Dalam Jobstreet ke, Job Malaysia ke.. Banyak peluang-peluang pekerjaan kat situ..Siap aku bagi link lagi tu haa. huhu.. Cer lah try apply. Mesti korang dah tak bosan dah bila dah ada kerja tetap. =)



Cik Misya : Dah macam dalam cerita Justirisers plak si stalker ni.. "Bertukar!!" kehkeh....

5 comments:

  1. haha.. tu la diba. mcm2 ragam dorang ni. sumenya nk perhatian kita.. huhu..

    ReplyDelete
  2. ayat ko tu yg last elok2 sha..rmi penganggur kt msia ni.......nnt dorg ckp mentang2 ko dh tetap gov...just be careful with the words..blog ni pn bahaya so take care always..

    ReplyDelete
  3. huhu klu tngok entri aku ni, hanya ditujukan kpd stalker la fara.. bca btul2 k. takde nya aq nk berlagak aq keje gov ke ape. ingat keje gov ni hdup sng ke? lg kna cari kerja tmbhn adela. kdg2 yg jd stalker ni bkn takde kerja, ade kerja tp lbh byk wat bnda len dpd wat keje. dats y hati dorg gelap, hasil mknn syubhah.. tul tak? klu perhatikan skeliling kte ni, tlalu byk jnis org.. fhm dlu isi kndgn entri ni, then u will understand what i mean. so tiada mslh wether u ada kerja o not sbb sumenya terletak pd diri sndiri.. wallahualam..:)

    ReplyDelete
  4. jika engkau tidak ambil kisah tentang apa aku katakan hari itu, engkau takkan buang gambar tetek engkau itu, ganti dengan gambar yang lain, gambar yang menunjukkan hidung kembang engkau yang spesis macam hidung encik japi engkau itu. hahahaha..:D

    cik faradila: dia ini memang dah lupa diri..jangan dengan kawan kawan dia. tengoklah cara dia cakap, memang seorang yang tak sedar diri, berlagak, hidung tinggi walaupun hidungnya kembang macam paip rumah aku..hukhukhuk...orang 41 boleh cakap macam itu...sadis sadis sadis... orang lain yang berpangkat PAR seperti bapak orang itu boleh hidup, membesarkan dia dan adik adik dia, dia yang 41 boleh cakap macam itu..memang sadis...jangan kata kerajaan yang tak betul, atau taraf hidup yang tinggi, kerna sekarang masih ada orang yang berpangkat PAR seperti BAPAK orang itu, masih lagi hidup dan bahagia dengan keluarga masing masing.:D

    apa silapnya yer...??:D tak berkat kah duit gajinya itu? atau salah satu petunjuk ada sesuatu yang telah dia lakukan? munafik kah dia? atau dia dah lupa akan janji janji yang telah dia taburkan? atau sesuatu yang ada tak kena dengan dia? hahahahaha..renung renung kan dan selamat beramal.:)

    p/s: ohya jangan lupa minta pesanan dari orang yang selalu nyonyok tetek engkau itu. hahahahaha.. and jangan risau, aku dah copy paste kata2 aku ini pada blog kawan engkau itu, jangan fikir aku ini bodoh..hahahakkkkk

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...