Monday, June 20, 2011

Komen pedas dari si stalker tersayang.. PANAS!!;)))

Salam semua... Selamat pagi!=) Pagi-pagi lagi aku dah dapat comment begini.. Sila baca... huhu...

"jika engkau tidak ambil kisah tentang apa aku katakan hari itu, engkau takkan buang gambar t**** engkau itu, ganti dengan gambar yang lain, gambar yang menunjukkan hidung kembang engkau yang spesis macam hidung encik japi engkau itu. hahahaha..:D cik faradila: dia ini memang dah lupa diri..jangan dengan kawan kawan dia. tengoklah cara dia cakap, memang seorang yang tak sedar diri, berlagak, hidung tinggi walaupun hidungnya kembang macam paip rumah aku..hukhukhuk...orang 41 boleh cakap macam itu...sadis sadis sadis... orang lain yang berpangkat PAR seperti bapak orang itu boleh hidup, membesarkan dia dan adik adik dia, dia yang 41 boleh cakap macam itu..memang sadis...jangan kata kerajaan yang tak betul, atau taraf hidup yang tinggi, kerna sekarang masih ada orang yang berpangkat PAR seperti BAPAK orang itu, masih lagi hidup dan bahagia dengan keluarga masing masing.:D apa silapnya yer...??:D tak berkat kah duit gajinya itu? atau salah satu petunjuk ada sesuatu yang telah dia lakukan? munafik kah dia? atau dia dah lupa akan janji janji yang telah dia taburkan? atau sesuatu yang ada tak kena dengan dia? hahahahaha..renung renung kan dan selamat beramal.:) p/s: ohya jangan lupa minta pesanan dari orang yang selalu nyonyok t**** engkau itu. hahahahaha.. and jangan risau, aku dah copy paste kata2 aku ini pada blog kawan engkau itu, jangan fikir aku ini bodoh..hahahakkkkk"

So, what you thinking? huhu.. Aku senyum je bila baca komen si stalker ni.. Actually i know why he/she still behave like this.. Maybe disebabkan bahana entri special aku buat untuk dia kot.. huhu.. Cer baca 2 entri ni...;))


Betapa emosionalnya si stalker ni. huhu.. Relaks ye sayang.. Tak baik marah-marah, nanti cepat tua..=) Actually before he/she nak betulkan orang lain, betulkanlah diri sendiri dulu. Gara-gara sahabat aku Faradila bagi komen kat entri aku and aku pun reply. So, pepagi ni keluarlah amarah yang sekian lama si stalker pendam.. huhu.. 

Kelakar pun ada.. Dah keluar ayat lucah-lucah, tetibe... "Selamat beramal..." Hakhakhak.. Tak boleh blah langsung! Memang gelak besar aku kat sini.. :D :D :D Adus.. Sakit perut.. Dah lah puasa hari ni. Takpelah dugaan buat orang-orang yang mengerjakan ibadah kepadaNya.. I think, i don't need to explain what he/she mentions in that comment. For those who really know me, then they will know i'm not such as what he/she said. ^_^

Oklah nak sambung kerja.. Takut lah dengan orang-orang psiko-psiko ni. Camne lah dia hadapi kehidupan dia sehari-hari ek? Kalau dia dah ada anak isteri, takde rasa malu ke? huhu... Entah-entah, kanak-kanak ribena je kot dia ni.. kihkihkih... Adus gelak lagi..!;p Ok Assalamualaikum...



Cik Misya : Cara dia cakap pun aku dah tahu dia ni orang kerajaan juga.. Penyokong kuat Umngok ni... hihihi..;))) 

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...