Thursday, June 2, 2011

Aku berjaya menjadi matchmaker! Congratz Adzan & Amyra!=)

Salam semua.:) Hehe.. Mahu berkongsi cerita.. Cerita sebuah kisah cinta! huhu.. Aku tak sangka la aku leh jadi matchmaker yang berjaya! hehe.. Syukur Alhamdulillah akhirnya mereka mengikat tali perkahwinan yang suci setelah melalui pelbagai ranjau dan dugaan. Semoga berkekalan hingga ke akhir hayat..
huhu.. Tibe jek kan??;p

Okla, nak ceciter skit.. Ini kisah cinta antara sahabat merangkap cousin aku bersama rakan baik ku semasa study di UKM. Aku ni kira jadi orang tengahlah memperkenalkan dorang berdua. Cousin aku ni kebetulan saudara dengan salah seorang Makcik aku yang berasal dari Batu Pahat, Johor. Kira pusing-pusing, kat situ jugalah perginya. Huhu.. 

So setelah bertahun menganyam cinta, berulam duka dan tawa, Alhamdulillah tanggal 28 Mei 2011 yang lalu Adzan dan Amyra diijabkabulkan.. Syukur.. Aku rasa happy sangat-sangat sebab berjaya satukan mereka berdua. Jodoh namanya kan...=) So, the next day nya kebetulan kakak sepupu aku bertunang di Jaybee, petangnya aku rush ke Batu Pahat memenuhi jemputan pihak pengantin.. Walaupun dengan keadaan tak sihat, terpaksa telan panadol berbiji-biji, ku gagahkan jua singgah ke majlis dorang. Excited nak gi tau! huhu.. Habis pengantin dok canang akulah yang memperkenalkan dorang. Naik segan aku. hehe..



Selamat Pengantin Baru Adzan & Amyra...=)


Ambil berkat daripada kedua-dua mempelai! Ngehehehe..;))


Sempat merakam kenangan bersama-sama family aku.. Jauh tau datang ni! huhu..

Pelamin yang sangat cantik! Like3x!:)

Wish both of you happy forever and ever.. Cepat-cepat dapat baby tau! Hihihi..;)))

Cantik kan Amyra? Lawa baju ni.. Tema black and white, lain dari yang lain.. Good!=)

Jadi, aku ucapkan Selamat Berbahagia wat Adzan dan Amyra.. Semoga dapat menjalani alam rumah tangga dengan sebaik-baiknya.. Amin...^_^




Cik Misya : Baru tadi ibu aku bagitahu, ada kawan-kawan office dia suruh aku carikan jodoh untuk dorang plak! haha.. Anakmu ini pun masih tertunggu-tunggu jodohnya ibu...^_^ Mr. J! Sila jawab!!;)))

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...