Thursday, June 16, 2011

Milik siapakah blog ini..?

Selamat pagi semua..=) Apa khabar? Sihat? Alhamdulillah.. Masih dipanjangkan usia hingga hari ini..:) Okla aku sebenarnya musykil tentang sesuatu. Ada orang gunakan nama aku and Cik Abg aku create 1 blog kat wordpress; "hazafilovesyira". Erm ni mesti kerja si stalker yang entah apa-apa tu. Dah macam cacing kepanasan ler tu sampai create blog untuk psiko2 aku. huhu.. Aku story kat Mr. J, dia gelak-gelak je. Dia kata perangai stalker tu macam budak-budak je. Takde side effect pape pun. huhu.. Tapi aku nak share la tentang blog tu.. Takde pape entri pun dia tulis.. Takde idea kot.. Idea komen yang entah apa-apa, ada plak. huhu.. 

Nak cover diri sendiri, si stalker ni letaklah nama pakwe aku sekali.. hahahaha.. 

Nilah benda paling lawak pernah aku tengok!;D Kalau tak percaya leh tekan SINI. Maybe lepas ni dia tutup blog ni. huhu.. Takpela, maybe dia ni peminat aku ngan pakwe aku kot. Sejak aku letak entri Sweet Trendy Photoshoot, keluar plak blog ni. Thanks la wat kan fan page untuk kitorang. hihi..;))

Pada stalker-stalker yang just nak membuang masa aku untuk baca komen-komen you all yang tidak bermanfaat tu, minta maaflah ya.. Komen anda tidak akan dilayan sebab tidak membina minda dan jiwa langsung. Baiklah korang buat sesuatu yang lebih berfaedah k. Buatlah macam mana korang nak, tapi Allah swt maha melihat kamu semua. Kalau tak suka blog i, or apa-apa about me, tak perlu bazirkan masa korang nak tengok blog ni. Takde sesiapa yang suruh pun kan.. Melainkan ada bisikan halus menyuruh korang buat macam tu. Banyak-banyaklah beristigfar, InsyaAllah mesti korang akan fikir banyak kali sebelum buat sesuatu tak baik tak kira dalam apa jua keadaan.. Ok? :)



Cik Misya : Dorang ni sangat childish and pelik-pelik perangainya.. Tak gentleman langsung. Be a real man okey not a coward man.:p Nak autograph, cakap jela.. hihihi..;)))

1 comment:

  1. diri sendiri perlu lebih banyak beristighfar juga, wahai sahabat.
    Islam melarang perhubungan bebas/intim antara lelaki dan perempuan yg belum bernikah. Allah kata, "Jangan kamu hampiri zina." "lelaki dan wanita dilarang berdua-duaan kerana yg di antaranya adalah syaitan."

    seorang yg beriman juga akan patuh pada perintah Allah. dan perintah Allah itu bukan hanya sekadar melakukan ibadat solat, puasa, zakat, haji..tetapi ia meliputi keseluruhan termasuk aspek berpakaian dan lain2 aspek dalam kehidupan.

    semoga Allah berikan hidayah untuk kita berada di jalan yg benar2 diredhaiNya dan bukan jalan yang sesat.

    Wallahualam.

    p/s: sekadar menasihati. tidak perlu di approve komen ini. boleh delete juga kalau dah automatically approve.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...