Tuesday, April 26, 2011

Tamat 1 contest, tambah 1 contest!;)

Morning semua. huhu.. Sejuknya office ni!! Grr... Nak menaip pun menggeletar tangan. Now aku masih dalam mood attachment. Disebabkan kerja yang diberi adalah mengupdate database, aku nak take 5 jap. huhu. Penat tau dok ngadap database je! :p

Oklah semalam ada 1 contest aku join dah tamat. Dan Alhamdulillah aku salah seorang pemenang.. No. 2 pun jadilah. huhu. Dapat hadiah duit dan shawl..:) Tahniah juga buat peserta-peserta lain sebab saingan sengit. hehe. Thanks Rosesview!=) Details tentang contest ni leh refer SINI.


Ha... Satu contest dah habis.. So, masuk lagi satu! hehe.. Contest apa?;) 

CONTEST GAYAKU by Jesselton Shop!!


Contest ni sempena untuk menghargai customer yang online shopping dengan Jesselton Shop. Dan aku salah seorang customer tetapnya! hehe.. But seriously aku suka sangat baju-baju yang dijual. Murah tapi sangat cantik dan berkualiti. Salah satu dress yang aku pakai masa photoshoot adalah daripada JS.:)

Ni lah dress yang aku beli dari JS. =) 

Eh, aku nak cerita pasal contest la. Tetiba melalut cerita pasal lain. huhu. Oklah contest ni seperti biasa kena like-like. Cara-caranya.. (Makesure ada akaun facebook ok)
1. LIKE page Jesselton Shop
2. LIKE my picture in this album 
Ni gambar aku pakai contact lens BLYTHE EYE BROWN daripada JS. Contact lens ni juga aku pakai masa photoshoot event SUKAHATI Mekap. Mata aku jadi macam mata kucing! hehe.. 

So, untuk contest-contest lain yang masih belum tamat boleh refer link INI dan INI. Sokongan korang semua amat-amatlah dihargai. Kalau tanpa korang semua, aku takkan berjaya melangkah masuk dalam dunia modelling walaupun bukan semua contest untuk modelling. InsyaAllah aku harap aku dapatlah tawaran modelling yang best-best. huhu. Ok take care semua dan Selamat Mengundi. Tunaikan tanggungjawab anda! hehehehe...;D


Cik Mesya : Rupanya ramai lagi yang gila contest tau! Ada yang sampai dapat vote beribu-ribu! Perghh memang takleh challenge lah. huhu..

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...