Wednesday, April 13, 2011

7 cOLOurs rOse

Salam semua..:) Harap korang semua happy dan sihat sentiasa. Today tiada apa nak distorykan. huhu. Just want to share 4 pictures of rainbow coloured rose! hehe.. I like Roses!=) Yes, aku paling suka bunga rose.. So far, ade la beberapa kali aku dapat bunga rose. Tapi roses yang paling special aku pernah dapat adalah dari sahabat aku Hasni semasa Hari Konvokesyen aku.. Will never forget that beautiful roses forever.=) Ada juga someone dulu kata nak bagi aku 99 roses tapi sekadar angan-angan sahaja. huhu... Tunggu siapakah yang sudi bagi aku roses sebanyak tu. hehe.. Incik J? Jeng-jeng-jeng..;)))

Roses from my beloved friend, Hasni.. Thanks dear.=)

Aku pernah terima emel tentang bunga rose yang berwarna-warni. Cantik sangat!:) Kreatif dan sangat artistik. Combination warna-warna pelangi. Sebagai pencuci mata, tengoklah gambar roses yang cantik ni ye.. huhu..








Cik Misya : I like red roses only! huhu...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...