Saturday, April 30, 2011

Cepat undi saya!! Last day until 1 Mei 2011 (3.00pm)..

Salam semua.. Em dah lama tak udpate blog. Minggu ni aku tersangatlah busy! Terkejar sana sini.. huhu.. Sekarang pun tengah busy! Promote vote! huhu.. Cepat vote aku untuk contest ni sebab dah nak tutup esok 1 Mei 2011 tepat jam 3.00 petang. Sokongan korang sangat-sangatlah diperlukan..:) Cuma klik LIKE sahaja. Senang kan? Tapi makesure ada akaun facebook. Ni for sure ramai yang ada. Ok jom, vote saya! Refer instruction kat bawah...
Pertandingan Wanita Muslimah..


1) Klik LIKE kat page Dia Adalah Ina
2) Klik LIKE kat gambar aku macam gambar bawah ni..

Ok done! Tu je..:) Pada yang dah vote, thank you so much! Jasa kalian amatlah dihargai..=) Ok nak sambung promote vote! hehe.. Kalau ada rezeki, insyaAllah menang. Kalau takde, takpelah.. Aku hanya mencuba dan berusaha.. Selebihnya Allah yang tentukan. Ok undi jangan tak undi yee.. huhu.. Assalamualaikum..



Cik Mesya : Menang kalah adat pertandingan.. Kan?

2 comments:

  1. alamak..sorry dah terlambat ..hari ni dah 2 mei..papepun..wish u gudluck

    ReplyDelete

  2. Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed! Very useful info specifically the last part :) I care for such information a lot. I was looking for this certain info for a very long time. Thank you and good luck. hotmail email sign in

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...