Friday, April 8, 2011

Give sOme suppOrts here!! =)

Salam semua..!=) Hehe.. (Tetiba tersengih plak) huhu.. Tengok tajuk atas ni mesti korang dapat agak apa kisah entri aku ni. Pada yang kenal aku for sure tahu yang aku ni suka sangat join contest. Tapi bukan contest dalam blog but in facebook. Actually dalam dunia even dalam Malaysia ni pun ada bermacam-macam jenis contest! Nanti aku share pengalaman-pengalaman aku semasa proses voting k. Banyak gambar-gambar menarik perhatian yang aku jumpa. huhu..

Oklah aku nak cerita tentang contest terbaru aku join sekarang ni. Seperti biasa aku perlu promote contest-contest untuk meraih undian. Macam mana rancaknya sekarang kempen Pilihanraya Negeri Sarawak, so aku pun rancak juga berkempen memancing undi untuk contest aku. hehe.. Cara mengundi, sangat mudah! Yang penting korang kena ada akaun facebook tau. Then click je link-link yang aku akan berikan kat bawah nanti, then click "LIKE" button. Tu je..:) So far ada 4 contest terkini yang aku sertai dan memerlukan sokongan anda semua untuk mengundi aku..^_^ Nak tahu apa dia? Scroll down k!:)

Contest Santun Bergaya by Chicky's Boutique

1) Like page Chicky's Boutique
2) Like my picture below in this album

Pertandingan Pencarian Wanita Muslimah by Dia Adalah Ina

1) Like page Dia adalah Ina
2) Like my picture below in this album

Contest I Am Gorgeous by Rosesview

1) Like page Rosesview
2) Like my picture below in this album

Contest "Anggun with Anggun Zara"

1) Like page Anggun Zara
2) Like my picture below in this album

So, apa tunggu lagi? Kalau sudi, votelah saya ok..:) Aku suka join contest-contest camni. Kalau menang dapat hadiah. Kalau tak, aku akan dapat benefit lain. Contoh berkenalan dengan ramai kawan baru. Best!^_^

Ok, thats all for today.. Buat para pengundi yang telah 'like' gambar saya, jutaan terima kasih aku ucapkan. Ada juga pengundi-pengundi setia macam Akmal, Pinky, Hasni, cousin-cousin aku (Ika, Ija, Farah, Syuhada), my family (Ibu, Makteh) and of course my beloved guy Incik J yang memang bagi full support tiap kali aku join contest. Thank you so much uols!:)


Cik Mesya : Bila aku nak bersara dari join contest ek? huhu..



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...