Monday, April 18, 2011

ItS nOt my FauLT!!!


Kisah seekor kucing dan seekor burung

"AARGHH.... Saya TIDAK bersalah........!"


Pada suatu petang yang nyaman... Sedang saya syok tidur terasa ada sesuatu melompat-lompat atas kepala saya..


Kemudian, benda tu bergerak ke badan


Rasa macam kena patuk kat perut.....Takkan kutu kot?


Bila toleh.... Rupa-rupanya si Ijou, burung kecik yang tuan saya baru beli semalam..


Saya suruh Ijou gi main jauh-jauh, saya tak mahu kawan ngan dia.... Lagipun saya ngantuk giler ni!!



Tapi dia tak mahu, dan masih patuk-patuk saya


Lepas tu dia masih nak naik atas badan saya, berat jugak si Ijou ni.


Tidak lama kemudian, saya dengar dia tengah patuk benda lain lak... Rupanya dia mengerjakan handphone tuan saya!!


Saya pun jerit "Oii! Rosak nanti, tuan marah lah!".


Tapi dia melawan pulak tu!


Masa saya nak luku kepala dia satu das, tuan saya lalu pulak!!


Akibatnya saya dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri..


Bukan saya yg wat tuan... =(
hahahahahahahaha
^_^

:: Credited to :: Hasni (Who emailed me this)


Cik Mesya : Aku suka kucing warna oren! hehe.. Susah nak cari sekarang ni tau..:)

4 comments:

  1. Assalamualaikum...

    Dihukum tanpa dipanggil untuk membela diri...? ISA la tu...

    Binatang belaan kawan awk ke ni? or just picture from internet?

    ReplyDelete
  2. Waalaikumsalam.. Opps! ISA? hehe..

    Em just stated below the entry, i got this from my friend via email..=)

    ReplyDelete
  3. seperti mempunyai kata2 yang tersirat untuk syahirah.:)

    ReplyDelete
  4. nur: em? hehe yeke? sy ske tgok kucing. keletah dorg wat kita happy. kat uma pun ade bela sekor. melayan dia mcm layan baby. kena jaga mkn, mndi, tidur, bergurau2, main2.. wlpn pernah kena cakar smpai berdarah2 tp tetap suka n syg kucing!^_^

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...