Saturday, April 2, 2011

No more chatting!!

Salam semua.. Mahu dikhabarkan kepada followers dan mereka-mereka yang suka membaca atau menjengah blog saya, terima kasih banyak-banyak. But now, setelah difikirkan, ditimbang tara, ditolak tambah bahagi darab semua, saya buat keputusan untuk menutup kolum chatting/shoutbox saya. Really sorry for that.:(


Tujuannya untuk keselamatan diri saya dan rakan-rakan yang membaca blog saya. Mungkin ramai fikir saya tutup kolum chat tu sebab kehadiran stalker tapi faktor tu bukan faktor terbesar saya buat keputusan ini. Saya rasa saya tak perlukannya sebab saya masih ada ruangan komen untuk blogger-blogger lain meninggalkan jejak. Takpun anda boleh masukkan wajah anda dalam kolum "Skodengers Face" belah kiri blog ni kalau anda nak saya visit blog anda balik. Ok guys?:)

Mostly saya tengok blog-blog yang popular jarang letak chatbox dalam blog dorang. Nak taknak, sesiapa yang datang just tinggalkan komen pada entri. huhu..;)

Ok itu sahaja perkhabaran nya. Sorry kepada yang blogwalking.. Juga kepada stalker, jadilah orang yang jujur dan tampilkan diri anda yang sebenar. Tak perlu gunakan medium chatbox seperti tu untuk puaskan nafsu tak baik dalam diri anda k.:)

Ok salam..


Cik Mesya : Menyampah dengan orang luar yang suka masuk campur hal orang lain. Korang suka..?;))

5 comments:

  1. Hehehe.. terbaek. Betul juge ye. Kalau nak fikir, chatbox tu buat menyemak je. Tapi sekarang ni tak terfikir nak remove chat box dari blog akak. Anyway.., akak pon menyampah ngan orang luar yang suke masuk campur hal orang len.

    ReplyDelete
  2. okkkk . nanti papehal wani komen je kat sini . huhu :))

    ReplyDelete
  3. @Hidayati : actually benda tu tak menyemak sgt cuma ntahla, sy dah tak berminat nk ltak bnda tu. huhu.. lbh2 lg rmai sgt yg mnyamar jd mcm2 mnusia. blog akak ok dah, tak perlu remove chat tu k..:)

    @wani : ok dear. thanks for alert..=)

    ReplyDelete
  4. jangan main api jika takut terbakar. kih kih kih...udah perkara biasa itu semua berlaku.

    ada orang yang suka melihat kamu rasa bersalah. dan ku lihat, kamu mudah berasa bersalah dan selalu salah faham.

    anggap saja kamu tiada 'jodoh' dengan kawan-kawan di luar sana.

    ReplyDelete
  5. Pagi ni buka je blog, ada komen dr stalker. huhu.. sorry la ye, komen anda takkan di approve sbb hanya menyemakkan blog sy je.. tp gaya bahasa dia mcm org indonesia.. aq rsa org2 indon yg wat keje ni kot. dorg kan tak puas ht ngan Malaysia. jeles dgn pmbangunan negara kte.. huhu..

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...