Sunday, April 17, 2011

Lagi-lagi cOntest! Takde bende lain ke??;))

Salam semua..=) Lama juga tak update entri. Yeke? huhu.. But seriously aku memang sangat busy sejak kebelakangan ni. Dengan tuntutan tugas, minat dan aktiviti rutin memang menyibukkan diri aku. Sampai aku demam 3 hari yang lalu. huhu. Ni pun sakit-sakit tekak lagi ni. Tapi semalam aku bantai gak minum 7-Up ngan Carrot O Ais! ngehehe.. Mr. J tahu, mesti aku kena marah.. Walhal dia yang beria-ia suruh aku makan ubat itu ini. hehe.. Sowi ye darling..;)) 

Oklah taknak cerita panjang-panjang. Tengok tajuk entri je dah tahu kan pekebendenye ni. hehe.. Seperti biasa aku join contest lagi! Gagagaga...:p Ada 2 contest lagi yang sedang berjalan. Plus ada 3 contest lagi yang telah lama berlangsung dan menanti saat undian ditutup. Boleh refer entri INI. Cuma yang Anggun Zara tu aku tidak berjaya sebagai pemenang. But its ok, kalah menang adat pertandingan. Dah banyak sangat aku join, bagi can la kat orang lain pula. hehe.. Pape pun tahniah wat pemenang Anggun with Anggun Zara..=)

Ok sambung story untuk contest baru yang aku join. Ada 2 contest yang baru sahaja gambar aku diupload kan oleh pihak penganjur. Seperti biasa, kalau korang sudi, undilah aku k. Mudah je, hanya perlu ada akaun facebook, klik pada link and finally klik "LIKE". Mudah je kan? So lets check out both of contests and follow the 2 steps ok!



Styling Syurene Hijab My Way Contest



1. Like page Syurene
2. Like my picture below in this album




~Top Muslimah's Challenge Contestants 2011~



2. Like my picture below in this album




So, korang faham camne nak undi? hehe.. Kalau korang tak lenguh tangan dan sudi jadi pengundi aku, ringan-ringanlah tangan k untuk klik LIKE pada gambar aku tau. Sokongan korang amat dihargai. Muah3x!;))

Oh ye, actually ada lagi satu yang tengah berlangsung cuma aku dah malas nak promote vote sebab 30% je undian diambilkira manakala selebihnya adalah markah daripada juri. Yang ni anjuran Butik Mama. Before this aku pernah join pusingan 4 dan 5. Tapi nasib tidak menyebelahi aku untuk terpilih sebagai model produk Butik Mama. Tapi aku tetap tidak berputus asa! Aku hantar penyertaan untuk pusingan 6 pula. Ada rezeki, InsyaAllah... Doa-doakanlah k.. Leh tengok and like gambar aku kat dalam album ini


Ok done! hehe.. Tu je kot nak tulis hari ni. Takde story sangat nak share.. Kalau ada pun memerlukan masa agak panjang untuk mengarang ayat dan mengedit gambar. hehe.. Ok see you in next entry. Salam..



Cik Misya : Pilihanraya Sarawak pun dah habis, aku tak habis-habis minta undi lagi! hehe...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...