Friday, November 15, 2013

Senarai Pemenang Giveaway Korea by Misya.. Tahniah!!!

Salam semua.. Yuhuuu mesti para peserta yang join GA saya di SINI tak sabar menanti siapa yang akan terpilih menerima hadiah poskad special dari Korea bertemakanWinter Sonata kan? So, hari ni saya nak umumkan para pemenangnya!! Siapakah 3 orang yang bertuah dari 23 orang peserta yang join? Jom kita tengok siapa yang terkena dengan pakcik random.org..........;)))





Wah bestnya...!!! Hehe tahniah ya! Anda bertiga bakal menerima sekeping poskad yang ada tulisan saya. Boleh wat kenang-kenangan..:)

NEXT!!!

Hadiah khas untuk seorang peserta bertuah yang menulis entry terbaik untuk GA ini... Seriously sangat best baca entry para peserta yang mempunyai macam-macam kisah about Korea. Ada yang macam rencan pun ada! Really love it! So, siapakah yang bertuah yang akan menerima magnet fridge from Korea? Jeng-jeng-jeng...;)))



Congratulations to all winners!!! Actually semua entry sangat best dan terbaik. Sampai saya rambang mata mana nak pilih yang terbaik antara yang terbaik! Untuk Lieya, saya pilih sebab story nya complete from A to Z about Korea. Dah macam warganegara Korea dah. hehe... 


So, apa pemenang kena buat untuk claim hadiah?

1. Sila emelkan saya nama penuh, alamat surat-menyurat dan nombor telefon anda ke aimi@aimisyahirah.com
2. Feedback anda diperlukan selewat-lewatnya pada 21 November 2013 (Khamis). Kalau tiada feedback, hadiah akan dibatalkan dan pemenang lain akan dipilih.


Alhamdulillah berakhir sudah GA saya yang tak seberapa ni. InsyaAllah akan ada next GA if berkesempatan.:) Bulan Januari ni saya akan Korea lagi!! Yahooooo........... Bisnes trip, fully sponsored by Elken. Tq Elken!! Siapa nak jana income 5 angka sebulan dan bercuti ke luar negara 3 kali setahun, jom hubungi saya di 016-9561764...:)



Misya : Berusaha capai impian.

10 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...