Monday, November 11, 2013

Kami nak beli lemak anda 1 kg RM300!!! [Sensualite 60 Days Weight Loss Challenge!!!]

Salam semua.. Uiksss biar betol???!! Haaa berita baik buat mereka-mereka yang mempunyai lemak-lemak berlebihan dan berteraburan di sana sini pada anggota tubuh anda, mari sini, jualkan lemak-lemak tu kepada kami dengan nilai RM300 untuk setiap kg!!! Perghhh apa ke hal nya nak jual beli lemak ni? Nak kena toreh ke kulit tu untuk keluarkan lemak tu? Ahakssss.... Orang giler pun takkan berani wat macam tu. TAPI, ada caranya.... Bagaimana???





Jom sertai cabaran 60 hari, setiap 1 kg pengurangan berat badan, anda akan dibayar sebanyak RM300 produk voucher!!! Bayangkan kalau anda dapat kurangkan 10 kg berat badan, RM3000 menjadi milik anda!! Perghhhhh siapa pula yang baik hati nak bagi duit ni bila kurus??? Haaa itulah dia Sensualite 60 Days Weight Loss Challenge!!! 


Sensualite merupakan produk terkini Elken yang di upgrade dari killer product Elken sebelum ini iaitu Dr. Diet. Mungkin uols selalu pernah dengar produk-produk lain seumpamanya seperti Alpha Lipid, Herbalife dan sebagainya rite? Apa bezanya dengan Sensualite? Ahha... banyak keistimewaannya sehinggakan Elken berani mencabar penggunanya yang turun berat badan dan akan dibayar RM300 untuk setiap kg yang hilang! Ya Allah, dah cantik, slim, dapat duit plak tu!! Fuhhh meremang bulu roma! Ahaksss...




Kenapa perlu pilih Sensualite gantikan minuman diet yang anda minum sekarang??! Selain rasanya yang giler babas punya sedap dan enak, Sensualite dirumus khas supaya penggunanya tidak akan mengalami kenaikan berat badan lagi selepas berhenti mengamalkannya! Ya Allah ye ke??


Kenapa kena MLCD? Tahukah anda majoriti produk-produk minuman diet seumpama ini di luar sana menggunakan program diet kalori terlalu rendah (VLCD). Kesan VLCD ini akan menyebabkan YOYO efek di mana, kalau anda amalkan memang bagus (boleh turun dengan mendadak) TAPI bila anda berhenti/kurang amalkan, berat anda akan berganda-ganda naik beratnya daripada sebelumnya! Sebab tu anda akan jadi bergantung dan sentiasa kena beli sampailah tua! Ayoooo mahukah produk seperti itu lagi??? Ubahlah sekarang! 



Dengan Sensualite, MLCD direkabentuk supaya penggantian kalori dilakukan secara sederhana bukannya mendadak. Perlahan-lahan selera makan, lemak-lemak anda akan diperbaiki. Yang mana elok akan digunapakai secara sederhana di bahagian yang betul sahaja (cth: Payudara, punggung), yang mana berlebihan dan bersepah-sepah tu akan disingkirkan. Best kan? Thats why pengamalnya bukan sahaja jadi langsing malah dapat bodyshape yang sangat menawan!=) Jika anda berhenti amalkan pun, berat badan anda akan maintain dan takkan hasilkan Yoyo efek. Kerana sistem pemakanan tubuh anda telah dilatih supaya bersifat sederhana... (Sunnah Nabi nih!)


Tak percaya dalam tempoh 7.9kg anda boleh hilang dalam tempoh 40 hari? Lihat testimoni berikut:





Wahhh serius sangat hebat!!! Ini baru betul.. Sihat dan cantik dengan cara yang sihat. Bukan dengan mengamalkan pil-pil diet / ubat kurus seperti INI. ;)


Jom dapatkan Sensualite sekarang!!! Dengan setiap pembelian pakej Sensualite RM193 sebulan automatik anda layak menyertai cabaran jual beli lemak dalam tempoh 60 hari ini!!! Anda tahu tak kalau anda ajak rakan anda sertai cabaran ini, tiba-tiba rakan anda sahaja yang turun berat badan, anda tetap akan juga dibayar RM300 mengikut penurunan berat rakan anda tuh!! Ya Allah haiiiiiii...................... Tawaran apakah ini??? Itulah luar biasanya produk Elken. Beli produk yang sangat superb, dapat hasil Elken bagi duit. Then siapa menang tempat 1st, 2nd, 3rd penurunan paling banyak berat badan, Elken bagi lagi hadiah!!! Tak tahu nak cakap camne dah punya giler Elken nak tolong rakyat Malaysia yang semakin gemuk!!! 

Jom bersedia dengan baju-baju S anda!!!! ;))))




Dapatkan harga ahli Sensualite RM280 sekotak / pakej RM193 sebulan melalui kami di:


Berbaloi-baloi....... Sihat, cantik dan kaya!!! Cabaran ini akan berakhir pada 17 Januari 2013. Cepat anda join, cepatlah peluang anda mendapatkan RM300 untuk penjualan lemak-lemak anda tuh!! Tertakluk kepada terma dan syarat..^_^

PM/Wasap/Call/SMS : 016-9561764

Misya : Nasib baik dah kurus, kalau tak memang saya nak join juga. hehe...


19 comments:

  1. bagus betul program tu! push orang secara halus untuk mengurangkan berat badan. :D

    ReplyDelete
  2. yeke ni?
    kalau nanti dah kurus tak boleh redeem rm300 lak ..huhu :)
    nk g try la ..hehe

    ReplyDelete
  3. @Noratiqah Adib Betul.. sebab mentaliti rakyat malaysia kalau takde ganjaran, takde inisiatif mahu memperbaiki diri.:)

    ReplyDelete
  4. @MG schmidt Dah kurus lagi la senang nak redeem. Itu tujuannya kempen ni dibuat. Dgn syarat perlu mendapatkan produk Sensualite dahulu..:)

    ReplyDelete
  5. @rokot nuluhon Kena bertindak seiring dgn kata2 ya..;)

    ReplyDelete
  6. Saya mcm berminat jer...boleh sponsor tak...tak mampula nak beli mahal sangat...hm..

    ReplyDelete
  7. Saya rasa mcm nak cuba..tapi tak mampula mahal sangat..boleh sponsor tak??

    ReplyDelete
  8. Saya mcm berminat jer...boleh sponsor tak...tak mampula nak beli mahal sangat...hm..

    ReplyDelete
  9. @hernydaa Hamdan Tak mampu, usahalah tambah income. Nak minta sponsor, saya sendiri pun berusaha keras menjana pendapatan tambahan setiap bulan. Alhamdulillah kesempitan wang dapat dielakkan dan status kesihatan dapat ditingkatkan. Chill!;)

    ReplyDelete
  10. kupon dpt pkai beli apa? haha mcm confident pulak bole turun kg

    ReplyDelete
  11. Voucher boleh tukar dengan apa sahaja produk Elken. Tapi kalau tukar lagi dengan Sensualite boleh dapat free extra lagi Sensualite. Ada setengah orang dapat voucher banyak, dia beli Lingerie untuk shaping. Jadi slim dan shape cantik. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ambik sensualite sensualite ni ada plan pemakanan dia sendiri ke? Sbb dulu pernah ambik dr diet x rasa kenyang pun.. Menjadi jadi plak makan huhuhu

      Delete
  12. @Sharifah Norliza Sensualite di upgrade dgn menambah ekstrak Saffron- mengurangkan nafsu makan. Ambil before rasa lapar. Kalau ambil bila lapar, dats why rasa tak kenyang sebab paras glukosa sgt rendah. Boleh belajar lg sis kaedah pemakanan yg betul. =)

    ReplyDelete
  13. Cam mana nk beli elken ubat kurus nie..wssp sy 0139258924

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...