Wednesday, November 27, 2013

Dari RM75 boleh menjadi RM1Juta???!!!!

Salam... Pernah tak uols terfikir kalau uols ada RM75.00 sekarang dalam poket atau dompet, tiba-tiba anda laburkan atau beli sesuatu then tiba-tiba dalam akaun bank anda ada RM1,000000?? Mesti rasa mustahil kan? Tapi sebenarnya ia tidak mustahil!! Sebab telah ramai membuktikan dengan hanya bermodalkan RM75.00 sudah boleh jana income tanpa had!!! Wah, betul ke? Ye kerrrrr ni? Jom tengok siapa yang kena!!!=)

Itu diaaaaaa...........!!! MCCM Chu Hau Ling... Dahulunya seorang gadis miskin di Kelantan kini bergelar jutawan!!! Sudah terbukti memang dengan RM75 boleh menjadi RM1juta!

Fuyyyoooooooooooooo................!!! RM100000 senang-senang je dorang dapat! Duit dorang ke? Of course la! Huhu.. Jangan tanya pertanyaan yang jeles-jeles itu ya..;)


MCCM Muniandy... Bekas despatch boy di bank dengan gaji RM500 kini haaaamekk kaw! Lagi beberapa ratus cecah RM100k! Hebatnya Andy!!!

Dengan kehebatan RM75, saya sendiri telah melahirkan insan-insan luar biasa dengan income part time yang luar biasakkk!!! Gambar dari atas kiri; Ida (kakitangan kerajaan kontrak), Maz & K-rol (Kerani & businessman), Parent saya sendiri, my cousin Ikin (salesgirl) dan Analulu (pembantu tadbir).

Perghhh tak tahan nya income-income mereka 5 angka sebulan!!!

Superstar!!! Income-income luar biasa yang terhasil melalui RM75 sahaja!!! 2 orang di atas tu suri rumah sahaja ok! Adakah anda pemecah rekod seterusnya???

Kak Coddy (Kakak Emma Maembong) dan Abang Mail yang sungguh luar biasa! Dalam tempoh 2 tahun sahaja berjaya mendapat income hampir RM100k sebulan dengan bermodalkan RM75! Alahai...........

Hari Raya pening kepala sebab banyak duit habis! Nak beli baju raya, kasut raya, kuih raya, standby duit raya, nak balik kampung - tol, minyak, servis kereta.. Perghh banyak pakai duit tuh! Tapi kalau dengan income sebegini, nak balik kampung tiap-tiap bulan pun takde masalah kan?;)


Perghh 3 orang wanita yang sangat hebat!!! Orang yang biasa-biasa saja pada asalnya tapi dengan RM75 mereka berjaya mencapai impian mereka!

Tak dapat RM10000 tapi dapat dalam RM3k-4k pun dah rasa bersyukur kan? Even lepasan U pun kalau awal-awal kerja mana ada company nak bagi gaji basic RM3000.. Paling koman RM2500. 


See... Mereka biasa-biasa saja tapi disebabkan percaya RM75 boleh menjadi income lebih dari jangkaan!

Yeahhh sangat awesome!

Fuyoooo ramai gilerrrr dah dapat hasil rupanya!!!! Korang taknak kerr...??

Mak aih!

Dan lagi dan lagi dan lagi..............!!!!

Seorang nurse pun leh dapat income part time sebegini!!! Siapa nurse kat sini? Huhu

MasyaAllah artis pun sama!!! Haaa artis yang orang kata dah kaya pun masih nak kaya lagi tau!!!


Pergh salute la nenek neh! Dahlah nampak awet muda, sangat cergas orangnya! Dapat plak income RM14k sebulan! Perghh memang respect la! Baru lah ada gaya sebagai seorang wanita berjaya.. Usia bukan penghalang.:)

Akak ni businesswoman tau! Tapi tetap mahu ubah RM75 kepada income yang luar biasakkk!! Lihatlah hasilnya...

Size doesn't matter... Cewah! Bentuk fizikal semuanya bukan penghalang nak capai income luar biasa dengan RM75 sahaja!

Gen-Y hebat, muda-muda dah ada income luar biasa! Haiyaaa tua muda semua berpeluang menikmatinya!

Ini lagi sorang........!

Lagi lagi lagi................................

Jangan kata orang Malaysia, Singapore pun sama juga! Dah kerja bagus-bagus pun still nak rebut peluang jana income luar biasa!

Uishhh serius tak boleh tahan!!!!

Akak ni biasa-biasa saja tapi ada income camni, sungguh luar biasakkkk!

Syoknya.......!!! Tahniah semua......

Andy lagi... Antara mock check insan-insan yang telah beliau lahirkan untuk dapat income 5 angka sebulan! Tahniah Andy...:)


Pelbagai golongan sudah menikmati income luar biasa dengan hanya RM75 sahaja!!!

Termasuklah saya! Alhamdulillah dengan hanya part time sahaja menjalankan bisnes best nih, saya dapat menikmati income yang saya sendiri tak percaya saya boleh dapat! Syukur sangat-sangat. Yang paling best, income inilah saya wat belanja kahwin!!;)

Jadi, adakah anda mahu mengubah kehidupan anda dengan hanya RM75?? Daripada anda membazirkan RM75 dalam poket anda sekarang, baik anda laburkannya untuk jana income hebat sebegini. Kalau anda tak laburkan pun, RM75 tu tetap hilang sekelip mata anda belanjakan di luar, betul kan?? Yang saya share di sini hanya 10% sahaja yang telah berjaya mendapat income luar biasa daripada RM75 yang dilaburkan. Nak story semua dalam ni tak muat 1 blog neh! Huhu..

Antara mereka-mereka yang berjaya membuka minda dan mahu mengubah kehidupan mereka! Tahniah diucapkan..^__^ Anda bila lagi? Takkan takut nak menjadi kaya? Menggigil-gigil nak keluarkan RM75 daripada poket. Belanja awek atau balak tengok wayang tak fikir pape pulak ya?;)


Nak tahu lebih lanjut? PM/Wasapp/Call : 016-9561764 atau klik SINI.


Misya : Allah swt takkan mengubah nasib sesuatu kaum itu melainkan kaum itu berusaha mengubahnya..


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...