Monday, November 11, 2013

Giveaway Korea by Misya dah tamat.. Siapa pemenangnya?

Salam semua.. Wah kejap je masa berlalu, dah tamat pun GA from Korea yang saya lancarkan awal bulan lepas bersempena saya baru pulang Honeymoon dari Korea. Syukur GA berjalan dengan lancar. Walaupun tak ramai yang join but at least dapat share sesuatu yang bermakna semasa saya dan hubby berada di Korea. Terima kasih buat yang sudi menyertai GA tak seberapa saya ni. Huhu. 


So, dah tamat mesti nak tahu siapa pemenang souvenir dari Korea kan? Tunggu..... Hehe.. Sikit masa lagi saya update para pemenangnya ya! Sebab ada satu hadiah fridge magnet tu saya kena pilih entry terbaik. Ok nanti saya update lagi...^^

Misya : Gamsamida...:)

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...