Wednesday, October 30, 2013

Update: Anda tak mahu ke GA Korea dari saya ni?

Salam dan Selamat pagi semua!! Huhu uols tak mahu ke souvenir dari Korea ni??? Penat tau saya wat GA untuk rakan-rakan blogger sekalian.. Huhu.. Sonyap jo... So far yang join tak ramai sangat.. Nampak sangat kureng sambutan.. Ahaksss... Tapi peserta yang join uish hebat-hebat belaka entry dorang sampai saya susah nak pilih mana the best! Hadiah GA saya ni biasa-biasa saja. InsyaAllah akan datang saya wat GA lagi best. :)


Masih ada masa nak join sebab saya open sehingga 9 November 2013. Ajaklah kengkawan yang minat giler dengan Korean tu boleh join this contest. Teruja saya bila baca entry para peserta. Nak blogwalking mereka? Klik SINI. Kalau nak join GA ni boleh klik banner berikut.



Misya : Rindu saat-saat manis di Korea.

2 comments:

  1. mesti peminat2 korea akan berlumba2 cik misya...semoga mendapat sambutan yer...

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...