Thursday, October 24, 2013

Siapa yang sound-sound blog saya tuh???!!!

Salam.. Wah, blog saya ditegur a.k.a di sound??? Perghh memang tak menahan.. Siapa yang berani nak sound-sound saya tu? Bukan main panjang berjela sound nya.. Panas gak hati nih! Bukan sorang dua tapi ramai giler sound blog saya ni..! Apakah ini semua....?? Nak tahu apa dorang sound saya? Cer baca komen-komen dorang nih...


Ahha.....! Anda terkena! Hehe... Aduhai mana ada rakan blogger saya yang begitu kejam nak sound-sound saya. Semuanya baik-baik belaka. Hihi mesti suspen je kan bila baca tajuk entry? Ahaksss...;)))) Nak tahu nape dorang bagi komen-komen sebegini? Sebab saya join segmen yang memang nak suruh para peserta menegur blog peserta yang lain. Hehehe.. Kilik SINI. Tak sangka dapat banyak teguran dari rakan-rakan blog yang mahu saya membuat penambahbaikan kat blog saya yang agak caca-marba ni. Thank you so much guys! =)


Kebanyakan teguran adalah tentang sidebar kiri saya.. Plus saiz background, widget and header yang tak sekata. Huhu memang saya admit pun kelemahan itu..T_T Masih tengah repair-repair lagi blog ni tapi sebab terlampau busy ya amat, tak sempat nak kemaskini blog ni. If saya full time blogger memang tiptop design blog ni saya kerjakan. But now, dah jadi wife orang, plus busy dengan bisnez mana termampu saya update dan upgrade, saya buat ya. Komen-komen mereka semua sangat best dan membina! InsyaAllah will try my best to make this blog as an awesome blog untuk disinggah dan di follow! ^_~



Misya : Melaser bila perlu.



11 comments:

  1. kadang2 kita perlukan teguran utk penambahbaikkan pada blog kita..boleh juga teguran demi kebaikkan diri kita kan..seronok ada kawan2 blogger yang suka bagi sokongan dan teguran positif ni :)

    ReplyDelete
  2. teguran membina harus dititikeratkan... hihi

    ReplyDelete
  3. Ingatkan kna sound apa td la.hehe..betui...teguran tuk kebaikkn apa salahnya kn..:)

    ReplyDelete
  4. teguran membina ni bagus kan...semoga kita tak terus terleka...

    ReplyDelete
  5. teguran yang membina . oke la tu .

    ReplyDelete
  6. take ur time, kalau tak pandai nak adjust boleh upah orang buatkan..hehehe

    ReplyDelete
  7. ramai menegur maknyanya ramai yang prihatin ye dak

    ReplyDelete
  8. tegur menegur amat baik tapi harus di sertai dengan budi bahasa..hehehe..

    ReplyDelete
  9. teguran buat kita tersedar...mudah2an ia membawa kebaikan utk blog akak..:)

    ReplyDelete
  10. kalau takde teguran, camna kita nak maju kan?..setiap teguran tu, kita amik part positive je.. :D

    ReplyDelete
  11. ambik masa sikit2 nak baiki apa yg patut.. :)

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...