Friday, October 11, 2013

Senarai Peserta Giveaway from Korea by Misya

Salam semua.. Maaflah lambat update senarai peserta giveaway yang saya lancarkan 2 hari lepas. Saya kedemaman tak larat nak online. Huu sedey.. Alhamdulillah hari ni dah ok sikit. Doakan saya sihat sepenuhnya ya!=) Ok jom kita pi terjah para peserta yang nak kan hadiah special dari Korea sempena saya pi honeymoon hari tuh! Nak join juga? Klik SINI atau banner hijau kat bawah ni ya..:)


SENARAI PESERTA




Misya : Korea syurga cinta bukan syurga shopping.

7 comments:

  1. wah ada GAlah...In Shaa Allah, nanti saya cuba join yer..

    ReplyDelete
  2. @Delimasari Sorry dear, dah betulkan link utk copy banner..:)

    ReplyDelete
  3. Tq. Saya dah tag http://supermengmalaya.blogspot.com/. Salam kejayaan kawan-kawan.

    ReplyDelete
  4. sis.. nama saya takde..hehe

    http://blogcontestgiveaway.blogspot.com/2013/11/giveaway-from-korea-by-misya.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...