Monday, October 7, 2013

Cristal Angels by Elken, lingerie terhebat lagi menggiurkan...!

Salam semua... OMG!!! Memperkenalkan lingerie terbaru keluaran Elken yang sungguh oh my........ Seksi lagi mewah dan mempersonakan!!! Edisi terhad lagi eksklusif ini dikeluarkan bagi memenuhi permintaan tinggi terhadap set pakaian dalam yang selesa, bergaya, seksi dan mewah dengan perincian batu swarovski original!! Perghhh siapa yang memakai pasti husband takkan lepas punya! Ahakss... ;)


Sebelum ni DX Lingerie dan Charms mendapat permintaan yang sangat tinggi ekoran jualannya sahaja mencecah jutaan ringgit setiap bulan. Kini Elken tampil dengan Cristal Angels yang lebih anggun dan seksi untuk dimiliki setiap wanita di luar sana!!! 



Setiap wanita perlu menghadiahkan dirinya sendiri atau sang suami hadiahkan untuk si isteri.. Apa salahnya bukan? Daripada hadiahkan tudung atau kain baju setiap bulan yang bukan mencantikkan badan pun, rite?;) Pakai lingerie ni, body meletup, orang tegur, sharing, income masyukk, husband pun makin sayang! Cantik, sihat, bergaya dan kaya seiring sejalan bersama yang tersayang... Nak tahu caranya? Hubungi saya segera ok! 
Hiasan batu swarovski di tali.. Perghhhh pasti tertarik!

Sebutir swarovski di bahagian tengah bra, sungguh memukau tatkala husband tersayang memandang! Cewah!



Memberi perlindungan sempurna untuk seluruh tubuh wanita.. Mengangkat yang jatuh dan menampilkan figura tubuh yang mengasyikkan!






Setiap helaian dibuat begitu terperinci menggunakan kepingan kain yang sangat selesa dengan jahitan halus menghasilkan set pakaian dalam yang mewah, elegan dan seksi kepada pemakainya...

Live catwalk of Cristal Angels... Will update more photos after this.. Wait ya!=)

Untuk free-fitting, tempahan, pembelian, pertanyaan sila hubungi :





Misya : Hargai diri.. Hadiah tidak ternilai dari yang maha Esa.. Kalau kita tak jaga, siapa nak jagakan, rite?




No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...