Tuesday, October 29, 2013

Kisah benar!!! Dulunya hodoh, kini cantik, sihat dan kaya! [Triple Set]

Salam semua... Dengar tajuk entry dah ala-ala cerita dongeng pulak kan? But ini kisah benar!!! Seorang sahabat yang sama-sama berjuang dalam dunia perniagaan kecantikan seperti saya. Gara-gara wajahnya mengalami kerosakan teruk sehingga nak keluar rumah pun malu! Tak percaya? Cer tengok gambar.. 



Gadis ni bernama Leesa. One day Leesa mengalami Skin Allergy.... Keluar air bisa dari wajahnya menjadikan kulit wajah rosak teruk.... Leesa mendapat rawatan di Hospital Ampang Puteri dengan memakai Mask (topeng). But doktor hospital said tak boleh buat apa-apa then perlu refer ke Skin Specialist. Leesa kemudiannya mendapat Injection Steroid dari Pakar Kulit. Apa yang terjadi? Leesa malu nak keluar rumah....! Dan sangat down..! Leesa stop gunakan semua skincare... Bergantung 100% kepada steroid. Leesa juga mencuba pelbagai jenis produk termasuk yang mahal dan terkenal seperti SKII tapi semua tak menjadi.. Ya Allah sedih sungguh kehidupan Leesa... Muda-muda dah ada dugaan sebegini..

Dengan doa dan kuasa Allah s.w.t, Leesa diperkenalkan dengan Triple Set daripada Elken dan terus invest Cash tanpa ragu-ragu.. Akhirnya setelah sebulan menggunakan Triple Set Elken, hasilnya Leesa menjadi lebih cantik dari sebelum-sebelumnya..!!! MasyaAllah hebatnya.......!!!


So.........amazing rite? Sangat-sangat cantik.. Bayangkan sebelum ni Leesa menahan kesakitan akibat alergi kulit yang teruk, kini berseri-seri wajahnya!! Dan yang paling best, setelah keluar daripada masalah kulit, Leesa terus berkongsi rahsia Triple Set Elken dengan family dan kengkawan. Keikhlasan Leesa membuahkan hasil apabila mendapat pulangan income sebanyak RM9000++!!! Ya Allah hai, dah cantik, sihat, wajah makin berseri-seri, kongsi-kongsi Triple Set Elken, terus dapat income almost RM10000 sebulan!!! 

Syabas Leesa!!! Dugaan itu sememangnya membebankan tapi Leesa tabah hadapinya dan kini Leesa dah dapat ganjarannya. Dahulunya seorang gadis yang tiada rupa, tapi lepas mencuba Triple Set Elken, mengubah 360 darjah kehidupannya!! Sihat, Cantik dan Kaya!!!

Anda mahu??? Apa itu Triple Set? Saya sendiri menggunakannya memang tidak mengecewakan langsung!!! Sampai saya buat sebagai hantaran perkahwinan saya baru-baru ini. 


Inilah dia set penjagaan kulit Triple Set daripada Elken!!! Terdiri daripada 3 produk luar biasa yang wajib dan tak rugi dimiliki... Minuman kolagen terbaik di dunia Elmarino Blanc, set skincare UPII dan Eternal Beauty machine. Terdapat banyak lagi testimoni triple set dari para penggunanya. Sangat menakjubkan!!! Yang paling best bukan kulit wajah sahaja yang akan dipulihkan tetapi kulit di seluruh tubuh! Part paling best, boleh jana income RM10000 sebulan!! Ya Allah ruginyer tak grab peluang hebat menjadi cantik dan kaya seiring sejalan. Di luar sana ada ke produk sebegini? Pasti tiada!!! Nak tahu lebih lanjut tentang Triple Set Elken? Klik SINI. Atau hubungi saya seperti di bawah...




Misya : Satu-satunya pencuci muka yang tahan 1 tahun. Sangat jimat!


2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...