Tuesday, October 29, 2013

Saya dan suami dapat offer photoshoot baju pengantin!

Salam semua.. Yuhuu dah lama saya tak story about my modelling career rite? Actually saya memang dah tak aktif wat modelling sebab busy dengan bisnes plus hubby kurang beri galakan. Ngee.. Just suka-suka boleh la kot.. Alhamdulillah, beberapa hari after my wedding, dapat offer dari seorang owner butik pengantin Dlia Jane Bridal Collection untuk job photoshoot busana pengantin terbaru. Yang paling best bergandingan dengan my hubby sendiri untuk baju lelaki! Happy giler sebab lepas kahwin rezeki makin mencurah-curah rupanya.. Lagipun memang saya dah sign kontrak dengan butik ni setahun yang lepas. Plus hubby pun di invite sekali, thats why saya diberi izin untuk berphotoshoot. Ngeheee.. Hari ni saya upload teaser photo je dulu.. Full shot belum keluar lagi.. Tunggu...........;)

Make-Up by Kak Zila... Puas hati dengan hasil kerja beliau yang sangat profesional..
Huhu terapung! Serammm... hehe.. Salah satu busana yang saya gayakan semasa photoshoot..


Dah lama tak shoot, rasa macam pelik plus terkedek-kedek berjalan pakai heels 5 inci! Ahakss...

Feeling-feeling pengantin gitu... 


Nanti saya upload lagi gambar saya dan hubby berphotoshoot untuk butik pengantin ini ya! Ada 5 pasang baju pengantin yang saya gayakan. Bolehlah anda survey-survey pakej menarik kat butik ni nanti if nak kawin.;) Thanks to Kak Nor atas offer dan kerjasama ni..:) Kalau ada lagi, jangan lupa invite lagi! Hehe...


Misya : Rindu nak catwalk.

2 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...