Wednesday, October 30, 2013

Free Pre-Wedding Shoot : Misya & Japster [by Studio Mukmin]

Salam... Again.. Me & my hubby.. Sudah ditakdirkan kami bersatu dalam ikatan perkahwinan, nak tahu setahun sebelum tu, kami di sponsor leh seorang photographer untuk buatkan satu sesi photoshoot pre-wedding! Gara-gara saya menang 1 contest model muslimah, jadi abang photog tu terus berkenan nak shoot saya dan incik abang saya sebagai hadiah wat kami. Terus-terus cari baju untuk hubby. Nasib baik jumpa warna yang sama dengan baju saya.. Ngehehe.. Akhirnya terhasil album pre-wedding saya dan hubby!! FOC.. Syukur Alhamdulillah Abang Mie dari Studio Mukmin sudi sponsor our pre-wedding shoot. Siap dapat album dan frame besar lagi!!=) Rezeki jangan ditolak.. Hehe...

Disebabkan asal-asalnya photoshoot ni untuk saya seorang bertemakan Muslimah Sejati, maka saya pun make-up lite-lite saja. Baju pun simple. Huhu..







Saya nampak tembam dan berisi!! Ahakss....



Cantik kan gambar ni? Shoot di Taman Tasik Titiwangsa..





Dah nama pun pre-wedding kan, jeling-jeling saja posing nyer... Bak kata lagu Ana Raffali, Boleh Pandang-Pandang, Jangan Pegang-Pegang.. Ahaksss... Alhamdulillah setahun lebih selepas shoot ni, kami diijabkabulkan. ^_^ Kalau memerlukan khidmat Studio Mukmin ni, boleh contact dorang di SINI.



Misya : Rezeki, jodoh pertemuan, ajal maut di tangan Tuhan...



No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...