Tuesday, July 7, 2020

Tudung ala Faeza Elai

Salam. Rasanya tudung yang tengah hot dan viral sekarang adalah tudung bawal ala pelakon cantik Faeza Elai. Betul tak? Hehe. Sebab asyik lalu-lalang kat wall FB saya maka terjebak juga beli tudung ni. Last week try pakai, rasa best pulak. Maybe sebab kainnya lembut dan selesa walaupun labuh ala-ala Ustazah tapi tetap rasa bergaya. Plus saya rasa takdelah nampak macam Ustazah sangat pun kan?

Ok tak saya pakai tudung ni? Kat office Alhamdulillah semua kata ok sangat dengan saya. Saya pakai dengan inner neck keluaran d'Hunny. 

Hitam itu menawan.. Gitew!


Ada rupa Faeza Elai ke? hehe..




Kat mana saya beli tudung ni? Saya beli online from Harraz Style. Murah tau 6 helai RM100 sahaja! Saya mula-mula beli share dengan kengkawan office, sekali open order kat group whatsapp, berebut pula member nak share beli. Almost 10 batches saya jual! hehe.. 

Kebetulan hari yang saya pakai ni ada video shooting untuk my department. Kira hari bertuahlah saya terpilih as one of the 'actor' dalam video ni.




Nanti saya share behind the sceen pembikinan video tersebut. Back to the story, tudung ala Faeza Elai ni memang best! Saya sebenarnya takut nak pakai sebab wajah saya kurang sesuai bila pakai bawal. Nanti jadi bulat semacam. But after try this one, saya sangat puas hati. Plus kelabuhannya membantu saya tampak lebih slim. Haa giteww. Hahaha.. Ok siapa berkenan dengan tuan tudung bolehlah hubungi Harraz Style di SINI.



Misya : Saya bukan Faiza Elai tapi Misya Mengilai.

5 comments:

  1. Tapi muka pun dah mcm faezah elai..

    ReplyDelete
  2. @Fiza Aizzawa Alamak jauh sangat tu samakan saya dengan Faeza Elai. hehe

    ReplyDelete
  3. Tapi u Tetap nampak macam Faezah Elai pun. Kami pun ada tudung2 ala gini. adik tukang jahit bagi. Tapi kami pakai tak nampak mcm Faezah Elai la. Nampak macam maid kepada faezah elai. ehehehehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...