Monday, July 6, 2020

Hot Pepper Chicken by Subway

Salam. Dah lama tak makan Subway so last week ajak officemate, Kak Riz makan di Subway masa lunch hour di Galleria, Putrajaya. Tengok kat board kaunter dia ada menu baru which salah satunya adalah Hot Pepper Chicken. Saya kalau bab-bab pedas ni memang suka. So orderlah set Hot Pepper Chicken with drinks. Rotinya pula saya pilih Honey Oat.



Usually sosnya saya akan pilih cheese, mayonis and chili sauce. Plus wajib extra cheese! 


Dari segi rasa, not bad. Ada la rasa pedas-pedas sikit but if you choose blackpepper sauce maybe kepedasannya akan meningkat. Kira passed la untuk my tekak. hehe..

Saya memang suka order set terus senang sekali dengan air. But cookie tu beli berasingan. 


Lepak santai-santai di waktu tengahari Jumaat with Kak Riz. Sonok dapat berbual panjang after so long tak jumpa disebabkan saya cuti bersalin.


So, para peminat Subway bolehlah try this new menu. Overall saya bagi 3/5 stars for the Hot Pepper Chicken. Sebab saya expect memang betul-betul pedas. But still acceptable for those yang tak suka pedas. 


Misya : Pernah jadi 'bodoh' masa first time order Subway.

1 comment:

  1. kami dulu first time makan subway pun sama, tak reti nak order apa. ingatkan tak leh campur. lani senang, kami g order nak semua sayur, semua sos. hahahaha. tinggal pilih protein je nak apa.

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...