Thursday, October 14, 2010

Wajah baru Blog AKU!!

Wah...

2-3 hari ni tangan aku gatal mengedit-edit profile blog aku ni. And the last... inilah hasilnya! huhu. Taktahu la cantik ke tak. Tapi member aku si liyana kata, Cantik! huhu. Thanx lee.. Pada yang rasa pelik, jelik atau tak suka, minta maaflah ya..:)

Best juga ada blog ni. We can do anything what we want but not everything! Yap betul. Macam-macam boleh cerita, macam-macam boleh share dan macam-macam boleh diletak dalam blog. Tapi bukan semua, bukan setiap dan bukan segalanya boleh dikongsi dalam blog ini. Tu sebab aku jarang upload picture dalam blog. Sebagai langkah keselamatan. Kalau ada pun gambar ramai-ramai...

Okla, nak sambung buat kerja. See u.. Daa...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...