Monday, July 26, 2010

Welcome to mY nEw JoB sCoPe:)

Wah, busy nyer aku hari ni...! huhu.. sempat jgk update blog yer... haha. Takpe, lunch hour. hehe. Urm hari ni mmg busy. Aku dah mula melakukan kerja-kerja2 cik Syahnaz yg bercuti sehingga rabu ni n akan mengambilalih tugas2 nya next week memandangkan dia dah dapat permanent n posting kat Klang. So sanaz, guide me ok if anything wrong..:)

Walaupun sibuk, tapi aku tetap maintain cool..;) Alhamdulillah takdela stress sangat walaupun banyak giler surat kena draf. Thanx Pn. Nik atas tunjuk ajar mu.. Lady boss tu still cuti, jadi byk kerja leh diselesaikan tanpa melalui dia. Kalau dia cuti panjang2 lagi pun takpe. hehe.

Pape pun, kalau betul tugas sanaz akan aku take over, aku kena bersedia dari segi mental dan fizikal. Al maklumlah, tugas sanaz banyak deal dengan public. Dan banyak benda baru kena develop. Aku bersemangat jugaklah sebenarnya nak ambilalih tugas dia. Maybe sebab aku dah bosan wat modul yang membuatkan otak ku tak berkembang dengan baik. hehe. But seriously, i need something new in my job scope. Kalau tak nanti sampai bila-bila aku tak mencuba benda baru. Nanti time interview dengan SPA, takde apa nak jawab. Balik2 buat modul.. Buat modul.. Memang bosan. Walaupun wat modul tu bukannya senang sebab kena banyak berfikir. Sakit otak dibuatnya kalau dah hari-hari mengadap PC berjam-jam. Cari maklumat, gambar, design ilustrasi.. Kena create sesuatu yang baru dan lebih inovatif serta kreatif. Dan hasilnya alhamdulillah, aku berjaya menghasilkan 1 buku modul. Ada juga nama aku diabadikan sebagai AJK dalam buku tu. Harap-harap proses printing takde masalah. Amin.. Thanx buat kawan2 yang banyak membantu dalam memberi idea n pendapat. N juga wat En. Syah yang ntah ke mana menghilang. Merajukla kot. haha. By the way, thanx so much guys.. Kalau nak sebut nama sorang2 dalam ni memang tak habis. Kita tunggu jela buku tu dah publish nanti. Dalam tu ada senarai nama orang2 yang terlibat dalam pembikinan modul tu. Tapi sorry la buku tu only untuk kegunaan Food Handlers Training School. Tak dijual di mana2 kedai. ngeh3.. Kalau nak jugak, bukak lah sekolah ni..:)~~ Promote jap. hehe.

Em 5 minit lagi nak habis lunch hour. Nasib baik jugaklah aku berpuasa hari ni. Banyak masa leh guna untuk setel down kerja2 si sanaz. huhu. tapi aku rasa mesti pancit giler time nak balik nanti. Takpela, dugaan berpuasa.. Harap-harap dapat berpuasa dengan sempurna hari ni. Diberi kesihatan dan kesabaran oleh Allah s.w.t. Amin...

Ok guys, got to go..

Love~ Syahirah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...