Thursday, July 8, 2010

~~Aku Wanita Biasa~~

Ya Allah Ya Tuhanku..
Kenapa aku jadi begini Ya Allah..? Aku cuba untuk menerima dugaan ini Ya Allah.. Tapi semakin kuat ingatan ku dan cintaku kepadanya.. 
Sakit nya teramat Ya Allah..
Tiap saat aku memikirkannya.. 
Tiap kali ku celikkan mata, pasti aku akan teringatkan nya..
Tiap pancainderaku mengingatinya..
Tiap masa aku menangis merinduinya..:'(
Aku tak tahu Ya Allah..
Aku buntu...
Perpisahan kali ini benar-benar menyakitkan..
Menusuk ke sanubari..
Ibarat dihiris jutaan sembilu..
Sesungguhnya aku memang sayang dan cintakan dia
Sejak bila, bagaimana, mengapa?
Aku sendiri pun tak tahu..
Aku hanya berpura-pura kuat
hakikatnya tiada siapa tahu hati ku ini
Kalau aku masih ada peluang itu..?
ya Allah, bantulah aku.. 
Tunjukkan jalan keluar daripada kemelut ini ya Allah...
Rasa nya sangat 'menyakitkan' Ya Allah..
Sakit sangat.....;'(




Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku.
.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...