Monday, July 5, 2010

~Natural~

Hari ni aku ke office dengan wajah pucat dan mata bengkak ku, boleh? huhu.. Tapi setakat ni, hanya sorang je yang tegur kenapa muka ku pucat. Kesimpulannya, ada sesiapa kisah pasal aku?? huaaa...:p Takpela, hari ni nak jadi natural.. Natural beauty gitu... hehehe.. Bosan jugak asyik nak pakai lawa-lawa. Bukan ada sesiapa nak menengoknye. huhu

Pagi ni 3 orang staf PTM kontrak melaporkan diri di BKKM. So, welcome 2 BKKM for Sani, Shuba dan Aifa. :) Sempat jugaklah bawa dorang pusing-pusing 1 BKKM ni. Dah jadi pemandu pelancong pulak. hehe.. Mesti dorang pelik tengok aku. Dengan muka pucat. Mesti dorang ingat aku ni garang. huhu.. Disebabkan sejuk, terpaksa lah pakai blazer. Kalau ikutkan malas nak pakai takut dorang ingat aku menunjuk2 pulak. Tapi dah si lee dok pinjam sweater aku, terpaksa jugaklah pakai blazer.

By the way, hari ni takde apa nak cerita sangat. Kerja office banyak perlu diselesaikan. Aku harap sangat buku Modul ku dapat dikeluarkan dalam bulan Julai ni. Sekurang-kurangnya ada juga nama ku tercatat dalam salah 1 penerbitan di BKKM bila aku keluar nanti. wakaka.. macam nak keluar je dari sini dah.  huhu. Em takpela, yang penting kerja ku siap! Ni En. Jasmin dari ITNM, janji nak siapkan translation jumaat lepas. Last-last minta tempoh lagi sampai rabu ni. Sabar jela.. Dahla panggil aku PUAN dalam telefon! I'm still CIK ok... huhu.. Takpela, 1 doa untuk ku sebenarnya supaya aku dapat bergelar puan 1 hari nanti. InsyaAllah..

Em oklah, want to continue my work.. daa...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...