Saturday, May 23, 2020

Wowpopia 3 rasa memang WOW!

Salam. For those yang tercari-cari kudap-kudapan yang bisa membuatkan korang ketagih, boleh try Wowpopia ni. Ada 3 flavours yang sedap-sedap dan sangatlah Wow! Hehe.. 

Ada perisa cheese, nestum dan oreo. Saya dah rasa ketiga-tiganya memang rangup dan cukup rasa flavournya. Anak saya si Erina pun suka makan wowpopia ni. Sebalang besar tu memang puas la makan. Silap-silap addicted and order berkali-kali! 

Actually popia ni homemade by cousin husband saya, Pali. So sebagai tanda support saya share kat sini. Bukan untuk bulan raya je tau, bulan-bulan biasa pun ada jual. Visit je ig wowpopia atau contact je nombor di bawah untuk tempahan. Walaupun PKP tetap sampai depan rumah dengan selamatnya. 

Misya : Mencari seller popia crab cheese.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...