Saturday, May 23, 2020

Surprise for Ibu's Birthday!

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to Ibu, Happy Birthday to you... 

Salam semua. Ahha pelik tak start je entry dengan lagu birthday? Just nak throwback 13th May 2020 yang lalu adalah birthday bonda saya yang tercinta. Usually every year kami celebrate sama-sama dengan potong kek. But this year tak dapat wat begitu due to PKP. Saya di Putrajaya, ibu saya di Seremban, Nismilan. Tak dapek lah nak merentas nogori. 

So this year, saya gunakan service Nithaaz Florist Seremban untuk bikin surprise for my mom sempena birthday beliau. 2 hari sebelum lagi saya dah deal dengan pihak Nithaaz. 

Alhamdulillah Nithaaz Florist berjaya merealisasikan birthday surprise untuk ibu saya. Memang benar-benar surprise sebab time ni ibu saya tengah tidur sampai snap gambar pun mata terpejam. Hihi..
Ini sahaja birthday present yang dapat saya berikan buat ibu tercinta kali ni. Hope ibu saya happy walaupun anaknya ni celebrate birthday beliau dari kejauhan. 

Tak sangka Nithaaz prepare surprise tambahan iaitu selempang dan crown for my mom. Thank you so much! 

In stead of bagi bunga, saya pilih coklat sebab bunga cepat layu. Coklat bolehlah dimakan. Hehe.. Jangan makan banyak sangat ya bu. Jaga kesihatan tau. Apa-apa pun, Selamat Hari Lahir yang ke 64 buat ibuku tersayang. Semoga ibu ku dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik, diberkati dan dipermudahkan segala urusan. Juga diberi kesejahteraan dunia dan akhirat. I love you, Ibu.. 

Untuk sesiapa di area Seremban tu bolehlah gunakan khidmat Nithaaz Florist ni. Highly recommended. 

Misya : Suka dapat hadiah.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...