Monday, September 19, 2016

Sebalik tabir shooting Jubah Arab Abaya for Berita Harian..

Salam. Siapa yang baca entri saya tentang kemunculan saya dalam Berita Harian ruangan fesyen? If tak baca lagi boleh terjah SINI. Entri ni pula just nak share di sebalik tabir penggambaran yang dijalankan. Alhamdulillah rezeki Ramadhan masa ni bulan puasa tiba-tiba owner butik Jubah Arab Abaya wasap saya minta saya jadi model produknya untuk dimuatkan dalam Berita Harian. Walaupun bulan puasa, panas agak terik tapi saya tetap buat yang terbaik. Orang dah beri kepercayaan jangan mengada-ngada pula nak jadi diva tak mahu kena panas, penat dan sebagainya. Best, sebab Jubah Arab Abaya ni original dari Arab Saudi. Kira beruntung saya dapat gayakan beberapa pasang abaya yang rata-rata harganya RM200++. Terima kasih banyak-banyak wat Kak Feeda owner Jubah Arab Abaya untuk jemputan sebagai model ini. Jangan serik-serik invite saya lagi ya. Hehe..

Antara Abaya favourite saya.. Designnya memberikan efek kurus dan slim. Memang saya suka sangat-sangat!




Abaya princess cutting.. Memang antara abaya terlaris kat sini. Walaupun ada cutting tapi yang menariknya tidak menampakkan bentuk badan. Tetap sopan walaupun penuh bergaya.



Makeup by myself.. Hoyeah ada bakat juga saya makeup sendiri untuk photoshoot. So untuk klien yang perlukan model yang pandai makeup sendiri, saya lah orangnya! hehe.. InsyaAllah saya akan bagi kerjasama yang terbaik untuk setiap job yang diberikan. :)


Misya : Peragaan yang memberi manfaat buat Muslimah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...