Tuesday, September 6, 2016

Kucing dan anjing jadi best friend?

Salam. Apa yang uols nampak? hehe. Of course la nampak anjing dan kucing rite? Kalau tak nampak, something wrong tu. ;) Apa yang saya nampak lagi adalah kebiasaannya anjing kan tak ngam dengan kucing. Sebab tu kalau orang yang suka bertengkar digelar bagai anjing dan kucing. Sebab 2 jenis haiwan ni memang tak boleh bersama. Kalau bersama tu adalah suatu keajaiban la macam yang saya jumpa di Wisma Elken ni. 



Risau juga saya bila kucing tu mendekati anjing tu. Takut kucing tu dikejar dan digigit oleh anjing. But Alhamdulillah anjing tu relax je tak apa-apa kucing tu. Si kucing siap berlegar-legar depan anjing tu tapi si anjing wat bodoh je. Hehe kelakar pun ada bila tengok. Both are cute. Tapi anjing-anjing di sekitar sini memang dimiliki oleh syarikat Elken untuk mengawasi kawasan HQ Elken ni. Dorang memang dilatih dengan baik tak kacau orang melainkan pencuri. Kucing-kucing ni kebetulan ada sebab ada kedai makan berhampiran. 


Okla kucing dan anjing di sini boleh jadi best friend.



Misya : Anjing kaki pendek sangat comel.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...