Monday, September 19, 2016

Ciko, si perut boroi cecah lantai ...

Salam. Cer cari binatang tersembunyi dalam gambar ini? Ahha senang je kot... Masa my parent pindah rumah hari tu, memang rumah penuh dengan barang-barang yang dah dipack. So, my cat si Ciko memang sukalah kan sebab banyak port untuk dia bermain dan lepak. Yang peliknya si Ciko ni tak padan dengan badan dan perut yang besar (boroi) tu tetap lah dia nak masuk di celah-celah barang dan perabot yang sempit tu. Tak sedar diri agaknya dia dah gemuk. haha.. Takpelah Ciko janji kau bahagia.. hehe..


Moga Ciko sihat dan cergas sentiasa. Risau if dia jatuh sakit but so far Alhamdulillah dia tak pernah jatuh sakit. Kecuali masa dia hilang dan jumpa balik tu dia demam. Now, Ciko membesar dengan pesat sampai perut menggelebeh boleh cecah lantai. But still nak bergurau lagi if kita usik-usik dia. 

Berat hampir 6kg...


See.. Selagi ada ruang sempit, selagi itulah dia akan memuatkan badannya dalam tempat tu.. Patutla kadang cari tak jumpa. Suka bersembunyi..



Tengoklah tu, perut dah geleber.. Aduhai kena pakai korset ni. hahaha..


Misya : Kucing penghibur hati.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...