Tuesday, September 20, 2016

Laksa Sarawak by Zack || Kekecewaan terubat..

Salam. Ada orang Sarawak kat sini? Haishh sedapnya Laksa Sarawak Udang Galah neh! Hehe.. Honestly masa mula-mula saya datang Sarawak, saya pernah rasa Laksa Sarawak tapi tak kena dengan tekak dan selera saya. Agak kecewa juga. So saya rasa saya takkan craving nak makan laksa Sarawak lagi. But, suddenly my biz partner, Zack memang asal orang Sarawak, open order untuk Laksa Sarawak during our biz class. Mula-mula tak interested pun sebab pernah makan tapi tak tertarik dan pernah kecewa. Tapi bila dia bawa ke kelas, alamak bau kuahnya sudah mula menusuk ke lubang hidung! Agak menyelerakan. Plus tengok ada udang galah. Boleh pilih yang takde udang juga. Okla try sebekas bawa balik rumah. 


Murah je RM10 camtu dapat 2 ekor udang galah. Isi dan kuah pun banyak. Rasanya? Ok inilah Laksa Sarawak paling sedap pernah saya makan! Sangat marvelous.. Kuah dia pekat memang sedap. Thank you Zack because you dah mengubah persepsi I terhadap Laksa Sarawak. Hehehe. My hubby pun suka walhal dia lagilah tak pernah makan pun Laksa Sarawak sebelum ni.


Sape nak order boleh roger Zack di 010-2316465. Homemade by himself tau. Kagum juga si Zack ni dah beranak 1, boleh masak Laksa Sarawak yang sedap ni. Kot nak wat majlis ke apa kan, bolehlah try hidang Laksa Sarawak pula. :)


Misya : Bukan peminat makanan berkuah.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...