Thursday, May 26, 2016

Wow! Kat mana boleh beli auto selfie stick ni??

Salam. OMG! Seriously saya nak beli selfie stick auto nih! Kat mana ada jual ya? I think kat Malaysia belum ada jual lagi. Serius saya nak...........!^_^ If sesiapa ada info kat mana ada jual, roger-rogerla ya!



Perghh best kan? Siap ada kipas untuk bagi efek terbang-terbang dan lampu flash untuk keadaan gelap. Memang superb la! If saya, saya akan add-on fungsi tripod sekali dalam auto-stick ni. Yela sometimes takde orang boleh tolong ambil gambar full. If ada tripod lagi mengancam! heh.


Menurut http://www.teenvogue.com/ sebuah company bernama Thinkmodo telah melakukan inovasi dengan menghasilkan Selfie Stick automatik pertama di dunia! Ianya bakal dipasarkan tak lama lagi... Yahooo kalau dah ada memang saya nak beli! Tapi mesti price dia agak mahal kan? Tak kisahlah janji ada 1. hehe.

Misya : Pantang ada kamera.

1 comment:

  1. macam gdjet dah skank ni kan?


    JOM JOIN GIVEAWAY MG :)
    http://melangkaugarisan.blogspot.my/2016/05/giveaway-comeback-cashmoney-by-mg.html

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...