Friday, May 27, 2016

Nervous bila dah lama tak naik stage!

Salam. Alhamdulillah diberi peluang sekali lagi menunjukkan bakat dalam bidang pengacaraan. Cewah! Actually dah lama sangat-sangat saya tak naik stage untuk menjadi emcee. Almaklum tersangat busy dengan tugas hakiki @office. But, my mentor in business always bagi galakan dan peluang untuk saya kembangkan talent saya especially in networking business. Tq mentor! 

Haha inilah poster tee-up saya dan partner saya Uno Tarashi. Excited but gementar pun ada masa poster ni keluar di group-group wasap. Neves kot! haha.. 

Ahha ok its our time to conquer the stage! Hehe..





Alhamdulillah dengan semangat pasukan para AJK that night berjaya menggamatkan suasana event kami pada malam tersebut. Dats why I love this business! 


Bila lagi event ni akan diadakan? Actually memang ada every Thursday/Friday at 8.30 pm. Anda semua dijemput hadir untuk sama-sama mendengarkan pelbagai perkongsian menarik tentang senario bisnes di dalam dan luar Malaysia. Rasa-rasa nak buat side-income or nak start business, datanglah ya!

Info lanjut boleh layari :






Misya : Ke arah money freedom tanpa sempadan.

1 comment:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...