Monday, May 23, 2016

Photoshoot @Saiful Nang Academy Part 2

Salam. Dah tengok hasil photoshoot saya di Saiful Nang Academy Part 1? If dah, saya nak share Part 2 pula dengan wardrobe juga tajaan Alisha Faysal. Kalau Part 1 ala-ala pinky but Part 2 warna lebih gelap pula. Nak shopping baju-baju Muslimah yang cantik-cantik datanglah ke Butik Alisha Faysal di Bangi Central. Saya sangat teruja bila dapat gayakan baju-baju dari Alisha Faysal ni. Kain dia selesa dan lembut serta tak panas. Tak rugi anda memiliknya! Ok bukan nak story tentang baju semata-mata tapi nak update lagi my modelling portfolio. Hehe. If ada mana-mana butik memerlukan khidmat saya sebagai model bolehlah hubungi saya di 016-9561764. I will do the best untuk gayakan produk anda! =)




















Again tq to all photographers which is student-student di Saiful Nang Academy, my makeup artist Shine Matahariku, dan wardrobe by Alisha Faysal. If nak dapatkan khidmat mereka just klik je nama mereka ya!=)

Misya : Seronok dapat bantu jayakan bisnes busana Muslimah.


No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...