Tuesday, May 24, 2016

Layan muzik violin walaupun tak pandai main..

Salam. Tengah buat apa tu? Mesti memasing tengah busy lunch kan? Saya pun baru lunch. Haha ni nape ayat skema sangat ni. Huhu. Bosan-bosan ni saya suka dengar lagu-lagu favourite saya. Bukan sekadar lagu yang ada penyanyi tapi juga music alunan biola (violin). Yang saya suka adalah dari Vanessa Mae dan kumpulan Bond. Why I like violin sound? Maybe bcos of irama dia kot. If saya stress, bila dengar bunyi biola je dah boleh menenangkan jiwa. Pernah masa sekolah teringin nak belajar main biola tapi yela kelas biola ni bukan murah, parent saya tak mampu plus tak tahu pun nak belajar kat mana. Hehe. So dengar jela alunan biola dari pemain-pemain sedia ada. Yang paling saya layan adalah lagu Destiny by Vanessa Mae.. Try la dengar..:)




If nak yang group, saya suka dengar dari Bond, lagu Viva.. Apa yang membuatkan saya suka bila main biola ni feeling dia tu sangat awesome. Walaupun saya tak pandai main biola tapi boleh feel betapa syoknya bila dapat gesek biola dengan penuh penghayatan plus attitude yang sangat awesome.






Misya : Pandai menari.

3 comments:

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...