Tuesday, May 24, 2016

Nak tahu bagaimana saya jana pendapatan 5 angka melalui online?

Salam. Wah syoknya era bisnes online semakin berkembang sejajar dengan keperluan zaman masa kini yang semuanya di hujung jari! Dulu saya tak percaya pun boleh buat duit melalui online sebab terfikir bermacam skim penipuan di luar sana. Tapi rupanya masih ada online bisnes yang genuine dan dilancarkan oleh company No. 1 di Malaysia. Sebelum bermula mestilah belajar dulu kan.. Apa yang menarik saya tak perlu invest puluhan ribu untuk attend kelas online marketing anjuran sifu-sifu internet marketer! Best sangat sebab banyak benda rupanya saya tak tahu di mana saya boleh guna untuk kembangkan my business. Event instagram account yang orang just upload gambar tu pun boleh menjadikan kita kaya-raya if tahu caranya! 

Ramai yang datang dan semua ni adalah free!! Tapi boleh jana income paling busuk pun RM3000 weekly. Weekly tau not monthly! Yang penting ini bukan skim cepat kaya/ skim ponzi piramid/ skim-skim penipu yang sewaktu dengannya.

Ke arah usahawan online yang berjaya, mesti ada ilmu yang mantop. Baru boleh guide orang lain sama-sama sukses secara halal. 

Tiada istilah goyang kaki dapat duit ya.. Mesti spend time dan sedikit wang untuk memajukan diri. Barulah boleh jadi beauty with brain!=) Yang seronoknya bila dah master, sambil makan kuaci tonton Astro kat rumah pun income boleh dijana secara automatik! Menarik rite?

The best part is bila family saya pun nampak dan sertai. Alhamdulillah.. Tak dapat bantu dengan wang ringgit tapi dapat bantu berkongsi peluang buat duit pun okla kan?

Apa lagi yang bestnya bisnes ni?



Misya : Kongsi rezeki.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...