Monday, May 23, 2016

Photoshoot @Saiful Nang Academy Part 1

Salam semua. Dah lama tak share modelling portfolio terbaru. Meh nak share hasil photoshoot beberapa bulan lepas dengan student-student dari Saiful Nang Academy. Siapa tak kenal Saiful Nang rite? Antara photog dan penulis fb yang sangat terkenal. Alhamdulillah saya terpilih untuk menjadi salah seorang talent untuk sesi photoshoot oleh student-student photography di Akademi Saiful Nang, Bangi Central. Jom saya share hasil photoshoot Part 1 ni. Why ada part-part pula? Because ada 2 wardrobe yang saya gayakan sponsored by Butik Alisha Faysal. Makeup gojes hasil sentuhan Shine Matahariku. Lets zoom...

















Nice tak tunic dan palazo yang saya pakai ni? Kalau nak dapatkannya cer like page Alisha Faysal atau singgah ke insta @alishafaysal
Tq to adik Meera Hamid yang sudi pilih saya as talent untuk sesi photoshoot ni. :)


Misya : Yakin dengan braces.

No comments:

Post a Comment

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...