Wednesday, November 12, 2014

Surprise birthday party for me?? Terharunya...T_T

Salam.. Seumur hidup saya tak pernah lagi ada orang buatkan surprise untuk my birthday. Almaklumlah siapa la saya ni kan.. (statement gatai) 10 September, genap usia 28 tahun.. Alhamdulillah.. Tapi ada benda yang membuat saya terharu bila mana 1 st time ada orang buat surprise birthday party untuk saya! Siapakah mereka? My business partner, Doremi team! Alahai terharunya saya.... T_T


Disaksikan beramai-ramai semasa weekly meeting kami di HQ, wow rasa macam dihargai sangat-sangat... T_T Tq tq tq tq tq so much!!!! Muah999x!!!

My bisnes team... Geng Doremi with others... Dah macam adik-beradik sendiri. We are 1 family in bisnes!

TQ guys! Zul, Bella, Ana, Zaty, Hilmi, Syafik, Mukram, Tengku Hafiz... Uols memang sporting!


Senyum sampai ke telinga! Hilang segala penat 1 hari bila dapat surprise camni. Huhu...


Cantik tak kek ni? Sedap tau... 


TQ so much also untuk hadiah yang sangat sweet ni.. Lampu meja yang awesome! Pasti mengerlip bila pasang. Hehe.. 


Entry ni patut dah lama publish tapi disebabkan tak complete dari segi gambo, baru hari ni dapat blast. hehe.. Nak wish belated bufday pun boleh. Wakaka... Apa-apa pun saya ucapkan Alhamdulillah sebab masih ada yang ingat bufday saya ni. Adik-adik yang raikan saya ni sume bisnes partner saya yang ada tu baru sebulan kenal tapi dah macam lama kenal. InsyaAllah ikatan persahabatan ini takkan putus.. Amin... Berdosa kalau diputuskan tau! 


Misya : Hadiahkan kejayaan buat yang tersayang.

4 comments:

  1. happy birthday dear...wahhh kita sama-sama novemberians...

    ReplyDelete
  2. happy birthday misya!

    nak join blogwalking, tapi tak reti nak copy paste banner hohoho

    ReplyDelete
  3. @Farah Waheda Wahid huhu i'm Septemberian dear.. Dok baca betul2..;)

    ReplyDelete
  4. Happy belated birthday..semog dimurahkan rezeki, diberkati umur & dipermudahkn segala urusan...aamiin

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...