Monday, November 17, 2014

Review Terpantas Versi 3 : Miss Nadia

Salam semua.. Melihat foto wajah blogger Miss Nadia atau dikenali juga sebagai Kapas Putih ni mengingatkan saya pada wajah sepupu dan anak buah saya. Manis je ala-ala chinese look giteww.. Haa nak follow beliau? Klik je header beliau kat bawah ni.


Blog Nadia ni simple je. Dah start berblog since 2011. Maybe Nadia ni busy so kelihatan blog perlu disusunatur dengan lebih baik pasti lebih menarik. Overall, blog Nadia kemas dan mesra pembaca.:) So apa yang Nadia nak buat jika dapat jumpa saya dalam 8 minit?


Hehe selfie itu wajib! TAPI part makan tu, erkk for sure saya kalah sebab saya tak kuat makan. (Yeke??) Hehehe.. Kalau betul-betul lapar insyaAllah ada potensi untuk menang. Haha boleh ke camtu? Takpe insyaAllah ada jodoh kita jumpa ya Nadia. Bukan 8 minit, 8 jam pun boleh!=)

Misya : Income RM8k sebulan dengan CBP Plus.  

1 comment:

  1. baru berkesempatan nak buka blog, terus datang sini.. terima kasih di atas review yang membina :D

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...