Monday, November 17, 2014

Review Terpantas Versi 3 : Miss Balqis

Salam.. Hola! Jom tengok review saya untuk blogger terpantas yang ketiga iaitu Miss Balqis. Tengok header je saya dah tahu Miss Balqis mesti ada ciri-ciri kebudak-budakan ckit. Sweet gitew.. Hehe..



Tapi menarik header ni sebab memberi 1001 makna tentang penulis.. Ada seni di situ. =) Dari segi blog saya suka mainan warna Balqis. Putih dan purple.. Cuma kalau diletakkan border untuk setiap widget pasti tampak lebih kemas. Yang lain perfecto! 


So, apa kata Balqis tentang 8 minit nak jumpa saya tu? ;)


Agak cumel je permintaan Balqis ni nak belajar mekap. Alahai segan la pulak. Huhu. Yang kat header tu mekap artis yang mekapkan masa aktif dalam modelling dulu. Di luar, saya tak bermekap sangat. Cukupla letak bedak, eyeliner dan lipstick. Sometimes saja saya pakai contact lens if ada event. Dressing pun ala kadar saja tapi tetap maintain anggun giteww..;)

Rahsia kulit cantik? Klik SINI.


Misya : First impression itu penting.

1 comment:

  1. Tengkiu review. Header tu yg entah ke berapa kli ha. Tukar ikot mood. Dlu header mcm org dewasa. La nie tukar kartun2 ckit. Hehe.

    Arigatou ;)
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete

Terima kasih atas kesudian anda memberikan pendapat positif anda. InsyaAllah Misya akan membalas komen bernas anda jika berkelapangan. Mana-mana komen berbentuk provokatif, hinaan, kutukan, berbaur lucah atau boleh menjatuhkan maruah seseorang akan direject dan dilaporkan kepada pihak berkuasa. Sekian.

Return to blogger world?

Assalamualaikum.. MasyaAllah almost 3 years never post any new entry.. My last entry was year 2021 which only related to my dropship job wit...